Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen gidder svare uansett.er så bekymra for at vannet skal ha gått,uten at jeg veit om det.har ofte våt truse.men har en del utflod også.derfor blir det så vanskelig.men om vannet skulle ha gått,setter riene igang da?eller så er det vell farlig for ungen?så slitsomt å gruble på dette.er i uke 38+5 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å ringe føden, ingenting er mer beroligere enn å ha snakket med en av dem... Når vannet mitt gikk første gangen kom det masse og riene startet kjappt, etter et kvarter. Men det har jo mye å si om hodet er festet og slikt. Ta å ring føden på sykehuset :)

Må ha lykke lykke til hvis noe er på gang!

Skrevet

Ok.tror ikke hodet er festet.jordmor har ihvertfall ikke sagt no om det.jeg ringte føden for et par dager siden.ho bare forklarte meg .sa ikke at jeg skulle inn da.har vært på sjekk der 3 ganger tidligere også.syns det er litt flaut og hele tiden ringe jeg.

Skrevet

Dette er ikke flaut- husk at det er snakk om et lite barn sitt liv.

Vær direkte, ikke usikker- så får du god oppfølging.

Ring

:-)

Skrevet

heisann:)

ring føden du:) har også hatt mistanke om vannavgang pga mye våt truse, men med meg var det bare utflod.... sjekk det pga infeksjonsfaren om du går å lekker er stor...

har selv vert på føden tre ganger pga forskjellig... mener at det er derfor de er der og hadde det ikke vert for oss gravide hadde de jo ikke hatt jobb.....

lykke til:)

Skrevet

jeg var bekymra for d samme ringte føden å di kunne fortelle meg at hadde jeg lekt fostervann så ville jeg kjenne at det renner... for det er såppas stort trykk i livmoren nå at d er svært få som bare drypper..

Skrevet

det er ikke sant at det renner vis man lekker fostervann. jeg trudde jeg hadde vanlig utflod. men dro inn for sikkerhetsskyld. fikk beskjed at jeg hadde fostervannslekkasje men at det var lite.ble satt i gang den samme dagen. så vis jeg hadde vært deg så hadde jeg holdt øye med denne utfloden din som du beskriver. er den veldig tynn så dra inn å kjekk. jeg hadde veldig lite. var ikke sånn at truseinnlegget ble gjennom våt som de ofte sier.

Skrevet

glemte å si at riene setter som regel i gang. kort tid etter at vannet har gått;) tenkte akkurat det samme som deg:) å det er sant det de sier. går vannet så vet du det:) ble overrasket over hvor mye vann som kom ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...