Gå til innhold

Kanskje et dumt spørsmål men:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen gidder svare meg.

Er så bekymra for at vannet skal ha gått,uten om at jeg har merka det.det er jo noen det bare små renner litt på.har jo ofte våt truse.men har en del utflod også.derfor blir det så vanskelig.men,er det sånn at riene setter igang da,om det er vannet?eller så er det vell farlig ?er i uke 38+5 nå.så slitsomt å gå å tenke på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ganske sikkert at du hadde merket det om det var fostervannslekk. Min andre fødsel begynte med vannavgang. Lå i senga, og plutselig kom det litt ut. Alt kom ikke med en gang, det kom litt og litt utover hele kvelden. Og det var ikke til å ta feil av.

Jeg kjente med EN gang at det var fostervann som kom ut.

Det begynte i 5 tiden på ettermiddagen, og rundt ti tiden om kvelden begynte riene. Men du kan jo ta en tlf til legen eller til føden om du er usikker, så får du kanskje komme inn for en sjekk?

Men tror ikke det er farlig om det skulle være fostervann du lekker.

For det produseres nytt fostervann hele tiden. Så lenge ikke alt kommer med en gang. Men da hadde du hverfall visst at det var det ;-)

Skrevet

Et lite tips til deg. Ta på deg svart truse,blir det som er vått nå hvitt når det tørker er det utflod . Hvis ikke kan det være fostervann. Har du mistanke om lekkasje kan du ringe føden. Da får du sikkert beskjed om å ta på deg bind og gå med det noen timer. Og komme ned om det blir vått.,så sjekker de bindet ved å lukte på det.

Riene behøver ikke å begynne om vannet går,derfor greit å få sjekket om du er bekymret så slipper du å slite deg ut på å tenke så mye. Når vannet mitt gikk sildret og rant det lenge,og det var ikke vanskelig å skjønne at det var vannet,men det kan være ulikt fra person til person:)

Skrevet

Ok.har vært inne for sjekk to ganger tidligere.siste gang for en mnd siden.og det var bare utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...