Gå til innhold

bekymmra for mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var å handlet på formidagen og så plutselig ble han veldig svimmel og begynte å blø masse neseblod.

Han er ikke typen som blør neseblod lett.

Fikk han til å sette seg på en kafe å spise, drikke og slappe av litt men når vi måtte gå 45 min etterpå så var han fortsatt ganske svimmel.

Han har ikke mulighet til å ta sykedag siden han måtte ta en dag fri sist uke grunnet meg. (jeg er i permisjon så han hr jo ikke rett til å ta fri grunnet sykt barn/barnepasser.)

Jeg så nå helst at han ble hjemme og tok turen til legevakta å fikk sykemelding der jeg da men nei det var ikke snakk om.

De ville jo aldri klare seg uten han på jobben........

Nå ringte han og sier at han begynte plutselig å blø neseblod igjen. Jeg vet at han ikke helt har sluttet å være svimmel.

Heldigvis har han to dager fri etter i kveld, men i morgen må jeg til sykehuset for en siste sjekk før ks, tidelig om morran så hadde tenkt han og et åringen vår kunne være hjemme men nå tør jeg ikke at de skal være hjemme. Hva om noe skjer med han så han og det er bare han og ungen her. Da er det jo bedre at han er med på sykehuset for skjer noe der så er det ihvertfall hjelp å få.

Fortsetter dette så får han jaggu komme seg på legevakta i morgen ettermiddag/kveld. Langt til sykehuset så regner ikke med han rekker fastlegen. Selv om det hadde vært bedre. Blir jo veldig bekymmret og det hjelper ikke når eg snart skal være borte 4 dager på barsel hvor han skal være hjemme med ungen vår. Bekymmrer meg nok hvordan det skal gå som det er siden ungen er skikkelig mammadalt, for en og gubben sover veldig tungt for en annen ting.

Så om jeg skal ligge der å bekymmre meg for at han besvimmer eller det som værre er også kommer jeg til å bli gal. Og med at det er KS så kan jeg ikke akkurat dra hjem før heller for det får man ikke lov til.

Tror at det hele kan komme av høyt blodtrykk grunnet at han har litt angst før fødsel.

Han mistet nesten både meg og barnet sist gang. (derfor ks denne gang.) Og jeg vet at han er veldig redd for at noe skal gå galt igjen selv om sitvasjonen ikke kan oppstå igjen når jeg ikke har normal fødsel.

Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre annet en å tvinge han til legen i morgen om han er dårlig fortsatt.

Ikek har vi familie eller venner i nærheten heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg i din angst. Han bør oppsøke lege i morgen den dag.

Hilsen Legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...