Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Her driver vi altså med pottetrening. Dvs han vil helst sitte på doen, og ikke potta. Så jeg lar han få velge selv. Det er jo guttens business. Han klarer fint å sette seg på skåla selv, og jeg vet at hvis man skal gjøre nummer 2, så er det flott om man slipper andre folk der. Så jeg snur meg bort,og later som jeg gjør noe annet. Mens jeg venter på et store ploppet. Ingenting skjer. "mommy" "ja?" "its cold! haha! Its WET!!" "Hm?" Snur meg, og ser at gutten sitter og dypper rumpa nedi dovannet..... =o/ For dere som har vært i USA, så vet dere hva jeg snakker om..hehe
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Vurdere å kjøpe dosete eller? Da klarer han vel ikke dyppe rompa nedi?
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Ja,det kan hende ;o) Jeg måtte jo flire av han...alt de små kan finne på!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Og han hadde gjort sin business før han duppet seg eller??
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Da nevøen min var kanskje 3 år og fortsatt litt fersk i faget så skulle han skyndte seg inn og tisse før han løp ut og lekte videre. Ville ha hjelp av tante med buksene og sånn så jeg ble med på badet og sto og så meg i speilet mens han gjorde sitt. Plutselig hørte jeg: - Oj, tante! Jeg glemte å holde i tissen! og jommen hadde han ikke tisset ut over dosetet, gulv og klær...
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 Nei,han har tisset i doen en gang. Og det var ikke i dag. Heldigvis var det "bare" vann der ;o) Men det har jo være mye oppi der fra før,så det er jo ikke en så veldig herlig tanke...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Vel, jeg har hørt at det vannet ikke skal være så skittent som man tror....Men om det stemmer vet jeg ikke... Lillegutt hadde en periode hvor han snek seg inn på do og forsøkte å dyppe smokken sin i vannet for så å putte den i munnen... yummy!
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2008 Nei,det er flere bakterier på tastaturet foran deg, enn i do. Men uansett ikke så delikat å duppe stumpen i dovann. ;o)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 nei, jeg tror jeg hadde stått over om jeg hadde fått tilbudet
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2008 Amerikanske do er fulle av vann, for de som ikke visste det.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Så rompa di får en real dusj når du gjør nr 2? hehe Da tør jeg ikke tenke på hvordan det blir ved magasjau! *urk*
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2008 Nei,for rumpa mi er større enn 2 åringens rumpe, så den dippes ikke nedi vannet. ;o) Han stakk rumpa langt ned...skjønner?
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2008 Ja,hvis det plasker,så kan det bli en vanndask! Men da legger vi bare litt dasspapir oppi først. Man lærer seg noen tricks etterhvert..hehe
SaDa Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Hehe.. Amerikanske doer har lett for å tette seg fikk jeg erfare da jeg var i California..
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2008 Hvis det skjer på et hotell, er isbøtta ganske god å ha =oD
yasmina Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 Hehe, stakkars Sikker samme toaletttype vi har her, der vi er beaeret med toalett da for noe stedet er det bar hull i gulvet. Skulle sett da 3aaringen skulle gaa paa et slikt et , da hadde han store oeyner
Pirkeanonym Skrevet 11. juli 2008 #17 Skrevet 11. juli 2008 Haha.. Så herlig. Har selv erfart at barn har fått stumpen nedi doa der borte, men ikke med vilje.. Så det var mer tårer og ikke latter;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå