Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er i uke 10 nå og har vært MYE plaget med kvalme og har vondt for å få i meg mat. Så jeg tenkte at kosttilskudd kunne være smart som en erstatning til tider for å få i meg nok næringsstoffer osv. Det er ikke mange typer mat jeg klarer og spise om dagen. Naboen min selger et kosttilskudd som heter HERBALIFE og dette skal være veldig fint. Blir mye solgt til idretsuttøver osv. Men det står på pakningen at det bør ikke brukes av gravide, hun fortalte at årsaken er lovene i norge som pålegger dette så lenge det ikke er testet på gravide, men at det kun inneholder vitaminer og mineraler. Har ikke kikket på måltidserstatere andre plasser om det står på de også. Men det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer og dele... føler virkelig at jeg trenger noe form for tilskudd for å få i meg nok.
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hei! Herbalife må du ikke finne på å ta, d e et slankemiddel å ikke et kosttilskudd.. av vitaminer så tar jeg biovitt, klare ikke å svelge tabletter, så smake jo dette d samme som sanasol
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 glemte jo å si at på apoteket for du kjøpt sånn milkshake med skjokolade eller vanlijesmak som du kan kjøpe, disse er veldig bra å ta når du ikke for i deg noe næring
Arytai Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Næringsdrikke fra apoteket har mange gode smaker:)
Fire småtroll Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Det står det på alle måltidserstattere fordi man ikke skal slanke seg når man går gravid.. Gjør som de andre her sier, gå på apoteket og kjøp der, de har energibomber som er beregnet på nettopp slike situasjoner, når man er syk og redusert og ikke klarer få i seg nok mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå