♥♥ M ♥♥ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har nett bygget hus og vil så gjerne innrede i denne stilen. Er bare så nydelig =)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 kjempenydelig siden jeg og samboer har helt forskjellig stil (jeg shabby og romantisk, han minimalistisk), så må vi møtes på midten... ingen "slitte" møbler her i hus, men klarer å dra stilen mest i min retning hehe elsker hvitt! dere får d sikkert kjempefint
Jenny-penny Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 EEEElsker det! Akkurat restaurert ett 100 år gammelt hus, og så gøy å innrede:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 Ja, er så fint og romantisk =) Har så lyst på en hvit stoffsofa. Men kan umulig være praktisk med en treåring og to hunder Elsker ellers lysekroner.. ååå drømmer meg bort hehe
Mor&barn Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 jeg har hvit stoff sofa.. eller hvit og hvit hehe den er ikke fryktelig hvit lenger desverre!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 åå så kjedelig da.. kan tenke meg det ikke er lett med hvit sofa nei..
petite fleur Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Jepp, jeg digger det jeg også! ;-) (og derfor er jeg visst fryktelig overfladisk, mener en anonym på amonymforum, hi hi.....godt vi er flere "overfladiske" her da). Siden vi er i etableringsfasen ennå er det noe shabby chic og mest hummer og kanari foreløpig, men en vakker dag (om sånn 20 år, føles det som) blir vi nok ferdige med drømmehuset vårt :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Elsker det ja, jeg forguder det!!!! Er på brukthandel og sonderer terrenget minst en gang i uka:-O Har også lyst på hvit stoffsofa, men måtte nøye meg med beige. Har to lysekroner i stuen, og vil jaggu ha en til, er så nyyyydelig!!! Sukk, ja, elsker shabby chic. Regner med det kommer til å bli nyyydelig hos dere!)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 vi samler også møbler og ting i denne stilen og når vi skal begynne på hus snart skal vi ha det gammeldags og romantisk glder meg så masse til å komme skikkelig igang med innredning ja! det blir nok kjempefint hos dere kan du ikke legge inn bilder eller linker av hvordan du innreder? hvordan har dere gjort det med badet for å få denne stilen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå