Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Begynner å bli veldig rastløs nå.....babyklærne, vaskekluter og gulpekluter er vasket og lagt i skapet.....siden vi venter nr 2, har vi alt av vogn, stellebord og seng klart.......hva skal jeg finne på nå. Har liksom ikke flere ting å ordne. Har fire dager til med sykemelding, og så tar jeg fatt på permisjonstiden. Grubler litt over hva jeg skal gjøre nå.....blir så rastløs....føler at jeg må ordne noe...hehe Har vært på landet hos svigers i en uke nå...og da vi kom tilbake til byen følte jeg at jeg bare MÅTTE ordne noe. Ble til at jeg kjøpte en mappe med reisestørrelser av shampoo, balsam, dusjsåpe og bodylotion.....greit å ha i sykehusbagen!! Er det flere som lider av dette syndromet?? Tenkte jeg skulle bruke noen kvelder på å scrappe litt i boken til 2åringen, for jeg har ikke vært så flink til det :-( Så i morgen skal jeg raide Panduro for fine ark!! Og nå skal jeg sette meg ned og betille kopier av digitale bilder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå