lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har ikke IKM før på søndag, men fikk pos. grav test nå i ettermiddag Har visst det ei uke allerede da, men godt å få det bekreftet Har hatt pause nå siden mars, så klaffet på første igjen. Håper bare ikke denne legger seg i rekken med mine XX andre sa. Har en goood følelse denne mnd da Det har jobbet så sinnsykt intensivt i nedre del av magen, og det er flust av symptomer Hjelpe meg å krysse fingrene nå jenter
Mikkemafian Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx er alt jeg kan. Gratulerer så mye!! Det er så godt å se noen med mange pp-er endelig lykkes!!
kissa71 Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Åh så hyggelig!! Gratulerer så masse. Men hvordan kjente du det så tidlig? Jeg er 6 DPO idag, og venter spent på symptomer;-D
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Gratulerer Håper spiren din ENDELIG borrer seg godt fast. Har du noe opplegg for hvordan få den til å sitte?
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Nå skal spiren borre seg inn og holde seg der 9 mnd ) Ble sååå lgad når jeg leste dette. Dette har du virkelig fortjent lioevr )
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 GRATULERER Blir så rørt!! Krysser alt jeg har for deg og din lille spire!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2008 Tusen takk damer Blir helt rørt jeg og, av all omtanke Jeg har jo vært gravid veldig mange ganger nå, og begynner å kjenne igjen gangen i dette. 3 dpo begynte det å stikke meget kjent i livmora. Det har ettersom dagene har gått ført til press, "mens smerter", dragninger i ligamentene, blodsmak i munnen, små røde nupper i ansiktet, fullere, tyngre og vonde pupper, svimmel og hodepine.. Merker det like godt hver gang... Kvalmen har såvidt begynt i dag desverre.. Vel, akkurat nå har jeg ingen tiltak for at det skal gå bra. Har gått på Damiana urten ved siden av grysom sin vitamincoctail i 2 mnd, og har jo også gått på metformin. Tenkte jeg skulle ringe balderklinikken i morgen å spørre PENT etter en krisetime. Jeg skal ha alt! hehe. Albyle-e, ovitrelle, hcg støtte osv Hvis dette ikke går nå blir det full rulle med pergo for å øke eggkvaliteten og forhåpentlig vis immunologi hvis det går gjennom Alt er bare så kraftig og tydelig denne gangen, så håper ekstra
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Lykke til lioevr! Sniker litt inne på BG, var her inne med deg for snart to år siden med mar79 foran i nicket. Unner deg virkelig å få beholde ei spire, du/dere har strevd lenge nå! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 har du tatt wild yam i 2 mnd og eller? begynte med den coctailen til grysom i slutten av mai og nå er TR helt på utur. Lurer på om d kan være WY'en...? Tror TR er på tur nå GRATULERE SÅ MASSE:):) LYKKE,LYKKE TIL
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2008 Husker deg mar79 Håper du koser deg max som småbarnsmor Jeg droppet WY jeg, har hørt så mange blandede meninger om det, og spes gyn min anbefalte den absolutt ikke. Den kunne surre med sykluser som i utgangspunktet var stabile. Hun mente det var mere for de som brukte pergo for å få el. Jo! har forresten merket at hann hunden vår er ekstra interessert i meg om dagen. Fotfølger meg og passer på meg. hihi
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Vet ikke om du husker meg heller ) Jeg hadde nicket emblamamma før ) Dette var jammen virkelig gode nyheter! Du får ikke lov å komme tibake hit altså! Det er reservert plass til deg på 1.tri ) Når blir terminen?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2008 Emblamamma jo :) Joda deg husker jeg spes godt... Du svarte på alle nybegynner spm mine. haha... "hva betyr ikm, hva er el" Tør ikke gå inn på 1.tri ennå, er så vanskelig å forsvinne derfra igjen, eller la andre bekymrede "se" at jeg har mistet ennå en gang :/ Terminen er vel foreløpig 24 eller 25 mars Er litt spesielt å sitte her og se gamle kjente komme tilbake igjen etter fødsel og barsel må jeg si. Får en til å tenke litt over hvor lenge man faktisk har knota her inne
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Jo, koser meg gløgg i hjel, er konstant trøtt og utslitt og begynner å få lyst på nr. 2, he he! Er nok litt skadd av prøvinga sist for fant fram termometeret igjen i april Ser dessverre ut som hakk i plata med å få til eggløsning og kort lutealfase er tilbake, men har bare hatt ett tantebesøk da. Har akkurat kjøpt meg Pearly, for dytter ikke i meg noe mere hormonprevansjon. Et lite uhell med nr. 2 nå går greit Skjønner du har blitt utredet mer, håper det er noe som hjelper spirene dine i å bli!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2008 Uff, kan ikke være lett å prøve og ikek finne el eller ha for korte lutealfaser heller :/ Har du tenkt på å prøve progesteronkrem (fra helsekost) for å se om det kan være med på å forlenge fasene? Gjorde jo det selv jeg, for hadde lf på bare 8 dager de første mnd. Den forlenget seg til standard 12 dager og har vært påd et siden Dessuten skal du lese litt om damiana urten kjøpte den i tablettform og er kjempenøgd Nei, hold deg unna hormonene, de fører aldri noe godt med seg Er jo bare å sette igang prøv inga for deres del nå da er jo kjempeflott med to tette Har lyst på det selv vi, men får se hvordan det går hehe
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 Er arbeidsledig nå, så det er vel det som står i veien for prøving. Men har blitt noen arbeidsuhell de siste dagene, mistenker mannen for å være mer klar enn han vil innrømme! Ja, jeg har brukt progesta care (progesteronkrem) etter el og fotsoneterapi før el i to omganger. Vet ikke hva som gjorde utslaget men ble gravid begge gangene (1.endte i SA). Litt skeptisk til å prøve kremen mens jeg ammer, men har den i bakhodet. Skal se dere klarer to tette dere også, bare kroppen din har fått til den første. Kroppen er en merkelig innretning! Tenker to tette vil ha mye glede av hverandre, og man får gjort unna to småbarnsperioder i ett.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. juli 2008 mm, det jeg tenker litt ekstra på er det at nå har vi flytta ut av oslo, og borlitt på landet. Her må de kjøres for å komme til venner osv (frem til de kan sykle et stykke selv) tenker spes på det at det er godt å ha lekekamerat hjemme i hagen da ja Da vet du jo at progestera virker da Tenkt noe på hvor lenge du skal amme da? Jobb ordner seg jo alltids vettu Hvor gammel er h*n forresten?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. juli 2008 Leste profilen din jeg nå Gutten din heter jo det samme som min kjære forlovede Finfint navn det, blir mannfolk av de Han er snart ett år ja... Har du fått bhg plass ennå da? Han er kanskje heldig å få starte fra august av? Så han var stor for alderen Det kommer han bare til å nyte godt av i hverdagen de neste årene
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Gutten måtte ha et godt norskt karsnavn, ja! Født inn i bondeyrket ( i høstonna...) og ekstremt begeistret for traktorer allerede. Har storkost seg på traktorklipperen med pappan sin idag, utrustet med øreklokker Tida raser avgårde og han nærmer seg året og barnehagestart 12. august. Vemodig, men tror han takler det bra. Kan unne oss korte dager sålenge jeg er jobbsøker. Men i september blir det enten jobb eller potetmaskin på meg :-/ Han var veldig stor når han kom, men fra 6 ukers kontrollen har han i grunn vært normalt tung og lang. Han må ha hatt det godt inni magen Ekstremt aktiv og selskapssjuk er han! Jeg har lite spillerom før han er i seng. Det har tatt oss nesten10mnd å få han til å sovne selv, mye pga nakken hans, nå er det godt for alle parter å slippe kranglinga. Det er mange utfordringer i det å få barn, men går jo så bra når man vokser inn i mammarollen Gled deg!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 13. juli 2008 Da er helgen over og jeg er fortsatt gravid 'jippi* Nå får det fortsette å holde seg sånn :)
supernint Skrevet 13. juli 2008 #22 Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer så mye:) Hvor tidlig begynte du å kjenne stikking i magen? Jeg har det nå, men 9 dager til IKM....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #23 Skrevet 13. juli 2008 Hos meg begynte det ca 4 dager etter eggløsningen Men alle er forskjellige. får håpe du er gravid da
Gjest Skrevet 8. august 2008 #24 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer! ) Håper virkelig at det går bra denne gangen!! Jeg skal kjøpe Damiana i dag! Så håper at det gjør susen her også! Må sjekke ut grysom sin vitamincoctail også.. Håper at det går bra med deg!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #25 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så masse;) Jeg husker deg veldig godt også. Het Maria lykkelig før. Vi er på igjen i 1.pp;) Håper nr 2 kommer fort. Krysser fingre og tær for dere;) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå