Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting jeg, han har elsket grøt 2 ganger om dagen ca 1 mnd nå, og plutselig er munnen lukket m 7 seil!! Rakk å prøve annen grøt før dette skjedde, men middagsglass er helt not!!

Noen som har opplevd dette?

Hva skal vi gjøre?

Han nekter å smake på noe, kun mme som duger!

Sukk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette opplevde vi også da hun var ca 7 mnd! Jeg trodde kanskje det skyldtes at det var så varmt i været, for det kom i den perioden det var så veldig varmt. Og gjett om jeg også ble frustert! Det var ikke langt unna tvangsforing her ;-) Men så gav jeg meg med "tvangsforingen", tok at par dager der jeg ikke engang tilbød henne grøt, for å slippe at hun skulle ha så negative minner med mating (Hadde heldigvis nok mm så hun levde av det): Og så begynte jeg å forsiktig tilby litt grøt igjen, etterhvert gikk det seg til.

LYKKE TIL!

Skrevet

Er han ellers i fin form? Ikke feber eller noe sånnt? Når jenta mi var sånn var hun syk. Skal ikke gjøre deg bekymret, men noen ganger er matnekt et tegn på sykdom.

Skrevet

Tusen takk for tips!! Jeg blir jo så sint også, huff, nesten tvangsforing her også, legger grøt på leppa hans, men han smaker ikke i det hele tatt.

Dette skal jeg prøve! Er jo så redd for at han ALDRI skal spise noensinne, huff, ha ha.

Skrevet

Våres gutt e snart sju mnd, å e åsså bynt å nekte å spise grøt... E sikkert helt normalt da:) Vi får smøre oss med tålmodighet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...