Gå til innhold

Sånn en gammel tallerken-hylle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En "ny vri" (for meg iallefall), er å male den i ønsket farge (evnt ha den trehvit hvis du liker det best), og bruke den til bokhylle på barnerommet!

Så vises forsidene på bøkene, og barnet kan lettere se hvilke bøker som er tilgjengelige! =)

Jeg har sett bilder av det og det er SÅ fint! Så jeg leter på finn.no + den lokale Fretex-butikken etter 2 sånne.

Bare et lite tips.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset=) Har en stående jeg ikke bruker, så tror jaggu jeg skal ut å male med en gang=)Driver å pusser opp rommet til eldstemann så har maling og alt jeg trenger=)

Skrevet

OJ hørtes knallfint ut:) Letter etter sånne hyller jeg og, til kjøkkenet da. Men nå fikk jeg en ny ide til da!

Skrevet

Men så bra da!! =)

Skrevet

Sådan =) Da var første strøket gjort, ta et i morra også så blir den fin.

Skrevet

Nææh? Haha, SÅ FLINK!! Du må hyle ut når den er ferdig.... Vil se den da. =) Jeg MÅ og få tak i til begge barnerommene! =)

*lete lete*

Skrevet

Hehe, fikk faktisk kamera til bursdagen min (det forje tok kvelden..) så da kan jeg ta bilder når det blir ferdig=) Er skikkelig gira på oppussing nå så var bare glad når du kom med noe jeg faktisk kunne gjøre uten å måtte ut og handle først=)

Mamman min har masse rart stående på bua si som bare støver ned, kan høre om ho har en eller to tallerken hyller stående også kan jeg rope på deg her i såfall=)

Skrevet

Så SNILL du er!! Ja da blir jeg (og barna) kjempeglad =))

Gleder meg til å se resultatet - og så kjekt at du hadde det som trengtes!

Skrevet

Har også sett det brukt i flere blader. Utrolig kjekt å se forsidene på bøkene for ungene.

Skrevet

Ja var flaks det, hadde maling etter senga hans så da står det jo i stil=) Skal ringe ho i morra jeg, ho sover sikkert nå=)

Skrevet

genialt. har faktissk en som mannen min fikk av noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...