M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 du, det der du har skreve over vasken på badet.. har du vært kreativ å laga det sjøl eller? klæm..
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2008 åhhh.. spania.. familien vår har åsså leilighet i det der området.. bruke å være der på badelandet i torremolinos, å i benalmadena å se på delfinan Å misjas.. åhh, elske den byen! Masse hærlige små butikka!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Helu:) Er visst blitt blind på mine eldre dager, he he. Nei, det over vasken har jeg kjøpt og betalt, hi hi. Bare sånn til å ta på veggen. Tror jeg ga 50,- eller noe for det jeg:-) Ja, elsker Spania:o)) Har dere vært i fjellandsbyen i Mijas?? Så kost!)) Følte meg som Laura Ingalls i huset på prærien, he he. Jeg har jobbet i Benalmadena:)) Elsker havnen der!! Kos
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 hehe.. ja, å her sitt eg å halvsøv, sa egentlig go natt for 20 min sia, men venta på svar fra deg eg.. hehe.. nejda.. Ja, elske åsså den delen av spania allefall.. familien har leilighet i calahonda.. midt mellom alt.. genialt.. leie alltid bil når vi e der, så vi får farte litt imellom! Va skuffa over resturantan i benalmadena, men elska gammeldelen av torremolinos.. Men lite som slår misjas.. elske å shoppe der!
M-N & sassy-susie Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 kor har du kjøpt den teksten forresten? syns det e så syrt over alt.. sånn 600kr... å det e drøyt! da kan eg like gjerne tapetsere en hel vegg
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Ja, Calehonda vi er og:o)) He he, kanskje vi treffes på Little Italy;-) Mijas er konge, eeeeeelsker det jeg og!! Såå kost!!! Kjøpte skriften på en butikk i nærheten her som heter Josefines lysthus, vet ikke m de har nettbutikk. Det er bare sånn gjennomsiktig tape da, som du klistrer på. Jeg varmet den litt opp, og det synes ikke:) He he, flere som er smale i øya ja:o) Får nesten krype til sengs jeg og vel, hardt å være B-menneske:o))) God klem
M-N & sassy-susie Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2008 Åhh, little italy e en favoritt, eller sjoko fodue på swissen!! Den e å fantastisk.. Å tikkamasala på den indiske Åhhh, no fikk eg lyst å dra til Colahonda Vet du kor golfbanen e? kanskje golfresturanten.. litt oppi dalen.... Der har familien til sambo leilighet... 120kvm.. DIGG! Åhh, kanskje du kan se neste gang du e der om dem har mer sånt.... så kan eg overføre cash, så du kan kjøpe meg sånn Sååå lyst på.. e jo så dekorativt... Goklem tilbake!
M-N & sassy-susie Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2008 der va natteranglern pålogga ser eg :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 He he, her er natterangleren på plass vetdu:-O Hvem av golfbanene mener du? Leiligheten vi er i, ligger ca. 5 min gange fra Little Italy & co. Jaa, jeg og! Vil tilbake NÅ. Skal reise tidlig sommer neste år igjen, men er en liiiiten mulighet for at vi reiser ned igjen i høst:-) Jaa, klabert. Kan se etter jeg. Var ihvertfall flere da jeg var der sist. Sikkert ikke lenge til jeg skal dit igjen:-O *hysj* Klemklem
M-N & sassy-susie Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2008 10 min å gå ned til resturantene.. Når du går opp derifra å kommer til det første krysset å tar du til høyre opover.. går oppover i 10 min så kommer du til golfresturanten.. å en gedigen 18 hulls golfbane... Leilighetea blir midt i denne golfbanen.. vanskelig å forklare.. hehe.. Men golfbanen e rundt leiligheta.. Ja vi skal åsså til neste år.. i slutten av juni beg av juli kanskje.. må se når den e ledi.. Va der 1 mnd tilsammen i fjord.. først i mars, så i juni DIGG! hehe.. ja se når du e der du sjekka ut den linken du hadde på bloggen din til myroom eller no sånt.. di hadde åsså dyrisk mye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå