Gå til innhold

twintiiiiiiiiiiiippppp :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

du, det der du har skreve over vasken på badet.. har du vært kreativ å laga det sjøl eller?

klæm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh.. spania.. familien vår har åsså leilighet i det der området.. :) bruke å være der på badelandet i torremolinos, å i benalmadena å se på delfinan :) Å misjas.. åhh, elske den byen! Masse hærlige små butikka!!

Skrevet

nu e du der :)

Skrevet

Helu:)

Er visst blitt blind på mine eldre dager, he he.

Nei, det over vasken har jeg kjøpt og betalt, hi hi. Bare sånn til å ta på veggen. Tror jeg ga 50,- eller noe for det jeg:-)

Ja, elsker Spania:o)) Har dere vært i fjellandsbyen i Mijas?? Så kost!:o)) Følte meg som Laura Ingalls i huset på prærien, he he.

Jeg har jobbet i Benalmadena:)) Elsker havnen der!!

Kos

Skrevet

hehe.. ja, å her sitt eg å halvsøv, sa egentlig go natt for 20 min sia, men venta på svar fra deg eg.. hehe.. nejda.. :)

Ja, elske åsså den delen av spania allefall.. familien har leilighet i calahonda.. midt mellom alt.. :) genialt.. :) leie alltid bil når vi e der, så vi får farte litt imellom!

Va skuffa over resturantan i benalmadena, men elska gammeldelen av torremolinos.. :) Men lite som slår misjas.. :) elske å shoppe der!

Skrevet

kor har du kjøpt den teksten forresten? syns det e så syrt over alt.. sånn 600kr... å det e drøyt! da kan eg like gjerne tapetsere en hel vegg :P

Skrevet

Ja, Calehonda vi er og:o)) He he, kanskje vi treffes på Little Italy;-)

Mijas er konge, eeeeeelsker det jeg og!! Såå kost!!!

Kjøpte skriften på en butikk i nærheten her som heter Josefines lysthus, vet ikke m de har nettbutikk. Det er bare sånn gjennomsiktig tape da, som du klistrer på. Jeg varmet den litt opp, og det synes ikke:)

He he, flere som er smale i øya ja:o) Får nesten krype til sengs jeg og vel, hardt å være B-menneske:o)))

God klem

Skrevet

Åhh, little italy e en favoritt, eller sjoko fodue på swissen!! Den e å fantastisk.. Å tikkamasala på den indiske :) Åhhh, no fikk eg lyst å dra til Colahonda :) Vet du kor golfbanen e? kanskje golfresturanten.. litt oppi dalen.... Der har familien til sambo leilighet... 120kvm.. :) DIGG!

Åhh, kanskje du kan se neste gang du e der om dem har mer sånt....:) så kan eg overføre cash, så du kan kjøpe meg sånn :P Sååå lyst på.. e jo så dekorativt...

Goklem tilbake!

Skrevet

der va natteranglern pålogga ser eg :-)

Skrevet

He he, her er natterangleren på plass vetdu:-O

Hvem av golfbanene mener du? Leiligheten vi er i, ligger ca. 5 min gange fra Little Italy & co.

Jaa, jeg og! Vil tilbake NÅ. Skal reise tidlig sommer neste år igjen, men er en liiiiten mulighet for at vi reiser ned igjen i høst:-)

Jaa, klabert. Kan se etter jeg. Var ihvertfall flere da jeg var der sist. Sikkert ikke lenge til jeg skal dit igjen:-O *hysj*

Klemklem

Skrevet

10 min å gå ned til resturantene.. Når du går opp derifra å kommer til det første krysset å tar du til høyre opover.. går oppover i 10 min så kommer du til golfresturanten.. å en gedigen 18 hulls golfbane... Leilighetea blir midt i denne golfbanen.. vanskelig å forklare.. hehe.. Men golfbanen e rundt leiligheta..

Ja vi skal åsså til neste år.. i slutten av juni beg av juli kanskje.. må se når den e ledi.. :)

Va der 1 mnd tilsammen i fjord.. først i mars, så i juni :) DIGG!

hehe.. ja se når du e der du :P sjekka ut den linken du hadde på bloggen din til myroom eller no sånt.. di hadde åsså dyrisk mye fint!

Skrevet

dytter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...