Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er i uke 10 nå og har vært MYE plaget med kvalme og har vondt for å få i meg mat. Så jeg tenkte at kosttilskudd kunne være smart som en erstatning til tider for å få i meg nok næringsstoffer osv. Det er ikke mange typer mat jeg klarer og spise om dagen. Naboen min selger et kosttilskudd som heter HERBALIFE og dette skal være veldig fint. Blir mye solgt til idretsuttøver osv. Men det står på pakningen at det bør ikke brukes av gravide, hun fortalte at årsaken er lovene i norge som pålegger dette så lenge det ikke er testet på gravide, men at det kun inneholder vitaminer og mineraler. Har ikke kikket på måltidserstatere andre plasser om det står på de også. Men det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer og dele... føler virkelig at jeg trenger noe form for tilskudd for å få i meg nok.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Har ingen erfaring med dette selv, men en kunde i butikken der jeg jobber selger Herbalife. Og datteren hennes er også kunde oss oss, og har gått på Herbalife, og har gjort det hele svangerskapet. Tror ikke moren hennes hadde anbefalt det hvis det var skadelig, men hun nevnte noe om enkelte produkter man ikke burde bruke i svangerskapet. Blant annet forbrenningste. Datteren sa at hun følte seg frisk og fin, og var veldig fornøyd med å ikke øke for mye i vekt. Hun fikk en velskapt gutt på 3,7 kg, så ungen led i alle fall ingen nød ;-) Tror det er lurt å forhøre seg litt rundt, og høre både forhandlerenes meninger og de som har brukt det. Jeg kan egentlig ikke uttale meg, siden jeg ikke kjenner produktene.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Herbalife brukes jo både for å begrense kaloriinntak og som ekstra måltider, for dem som ikkke får i seg nok....Vet at de selger noe på apoteket også...du kan jop høre med dem hva de kan anbefale...
Kulå Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Herbalife kan trygt brukes under svangerskapet. Har brukt det selv, og hadde ikke klart meg uten. Kjempefint som supplement til annen kost
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 takk for svar:) tror dette kan være min redning så var godt å høre det fra en med erfaring. Prøver liksom gjøre alt "riktig":)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Hei du... Jeg bruer Herbalife. Er veldig fornøyd med produktet. Smaker godt og funker bra:-) Bruker også vitaminene og fiber og urtetablettene fra dem. Aldri hatt problemer med fordøyelse eller noe. Helt frisk, og masse energi, foreløpig.. Bank i nordet:-) Er 17+4 nå. Kjøper av seriøs distrubitør, som har drevet på i mange år. Hun er skikkelig helsefreak:-) Eneste hun bad meg holde meg unna var teen, for den kan gjøre baby urolig!!
Aile Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Har også brukt herbalife måltidserstatter gjennom hele svangerskapet (er nå i uke 38), som tillegg, da jeg var redd for ikke å få i meg nok...har fungert kjempefint! Pleier å ta det ved siden av maten jeg spiser eller på morgenen hvis jeg ikke orker tanken på mat osv
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Nå blir jeg jo veldig nysgjerrig, sliter noen ganger med å få i meg mat jeg og - så har ofte tydd til de enkelste løsningene for å få i meg noe (blir ofte da fast food o.l) Hvor får man tak i herbalifeprodukter?
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Før kunne man bare kjøpe av de som var distrubitører. Men nå kan vel alle kjøpe. Søk på herbalife.no, så kommer det sikkert opp noe:-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Hei! Det er en diett som heter NOKA som er måltidserstatter. Denne tror jeg du kan ta, MEN de anbefaler at du ikke bare spiser dette, men at du spiser en middag til dagen + noe annet innimellom, kanskje litt frukt osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå