*Roxy* Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har dere opplevd perioder hvor barnet bare biter og tuller og ikke vil ha pupp, og at det så har gått over og de vil ha igjen? Eller betyr det at det er slutt på ammingen? Litt klønete skrevet, men dere skjønner.. Og evt, hva gjør man hvis ungen ikke vil ha pupp og ikke liker mme? Kan de klare seg på bare mat fra ca 10 mnd?
EierIkkeFantasi Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 heihei.jeg har en på 8mnd som jeg ammer..var en periode her han bare tullet og bet meg,jeg sa auu tok han fra puppen noen sek å så på igjen og ga han ingen oppmerksomhet når han tullet med puppen.det virket kjempebra,han sluttet ivertfall med det..han liker heller ikke mme så det hadde jo blitt litt problematisk hvis jeg skulle sluttet tolmodighet og gjør det samme hver gang så går det nok over
Gemini77 Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Min datter på 3 mnd hadde for et par uker siden total puppe-nekt og hylte hver gang jeg prøvde å gi pupp. Etter en uke så plutselig snudde det igjen.. :-) Husker at sønnen min hadde noen perioder hvor det bare var tull og virket som han var lite interessert og ikke ville ha. Men det snudde også igjen og ammet han til han var 15 mnd. barna trenger jo kalsium, så de bør få i seg melk. Ellers må man gi matvarer med masse kalsium i for å kompansere. Hva med å pumpe seg litt og gi mm på flaske eller kopp da? er jo ikke lenge til barnet kan begynne med vanlig ku-melk, så hadde prøvd å pumpe ut litt melk hver dag hvis det går bedre.. Lykke til!
*Roxy* Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 Da er det håp, da.. Må si jeg synes det er så greit å amme. Hun har vært syk i det siste også, så det kan jo ha noe med saken å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå