Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 For 14 dager siden var jeg på date med en fra nettet... og det var full klaff... Det som kun skulle være en middag, ble til en lang helg... Var hos han forrige helg, han var på middag hos meg på tirsdag og i morgen reiser jeg til han... Jeg er bare sååå lykkelig om dagen og ville bare dele det med dere andre alene foreldre... Ha en strålende helg når den kommer!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Herlig å høre sånne solskinnshistorier. Skal selv besøke en jeg har møtt på nettet om ett par uker, og er så spent... Vi prater lett med hverandre på telefon og gjennom nett, og er spent på hvordan det blir å møte han IRL. Vi begynnte å prate på nett i begynnelsen av mai, og om 14 dager, så skal vi møtes for første gang Hvor lenge har dere hatt kontakt på nett/telefon da? Ønsker deg lykke til videre med kjæreste. Nyt det
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Vi har hatt kontakt i litt over 1 mnd... men det var først for 14 dager siden at jeg møtte han i virkeligheten og det klaffa totalt. Lykke til med daten din... =) -HI-
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Gratulerer så mye!!! I samme slengen må jeg bare spørre; hvor finner dere disse flotte mennene? Jeg får bare kontakt med menn som er gamle nok til å være faren min og ja, jeg vet at utseende ikke er viktigst, men litt standard har en da, og så langt har jeg blitt en smule skuffet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 GRATULERER så mye. Det finnes mye bra med nettet ja. har selv møtt min kjære der.....i dag drar jeg til han for å ha en uke sammen med han og dattera hans ( mitt barn skal på ferie med BF).... er jo spennende å bruke mer tid sammen en kun en helg- men det virker UTROLIG bra enda iallefall... LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå