Gå til innhold

Hvordan bli kjent med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket i en kjent mann, dvs en norsk veldig kjent kjendis.

Han er singel.

Er forelsket i han for den han er, ikke fordi han er kjent.Hvordan skal jeg få tak i han og bli kjent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du hvordan han er som person, når du ikke kjenner ham? Burn.

Skrevet

Det er ikke Tor Thodesen, vel? Han skal du i alle tilfeller holde deg langt unna om du vil beholde selvtilliten din...

Skrevet

Very strange thing å være forelska i en man ikke kjenner, spesielt hvis man er voksen.

Jeg har vært forelska i en kjendis en gang. Da var jeg 13 år, og allerede da skjønte jeg at det å være forelska i en kjendis var en tåpelig ting. :-)

Skrevet

Har sett mange intervjuer med han,dype intervjuer. Der han som person kommer frem,og jeg er storm forelsket!

Skrevet

Hva mener du med Tor Thodesen kommentaren? eksen din? og hvem faen er tor thodesen?

Skrevet

Kjenner faktisk endel kjendiser selv. Hvis du sier hvem det er så kanskje jeg kan hjelpe deg? Jeg kjenner dem fordi jeg er litt "kjendis" selv...

Skrevet

Du kan jo satse på å bli en "stalker"! Han faller sikker for det!! :-D

Skrevet

For det første: hahahaha forelsket i en du ikke kjenner? Tåpelig.

For det andre: Oppsøk steder han oppholder seg og ta kontakt. Duuuhhh... vanskelig eller?

Skrevet

Hei HI

Ta kontakt med han!! Men du er anonym.....da kan du vel røpe hvem denne kjendisen er?? Eller hvilken by han bor i?

Skrevet

Forelska i Sturla Berg Johansen eller????

Skrevet

...kan du ikke bare spionere på han litt....så kan du troppe opp i ved grøntdisken der han handler og tipse han om eksotiske retter du selvsagt har komponert selv....

dersom han er sånn å kjendis....reality etc....så er det bare å vente til pressa dropper han....da er han så sugen på oppmerksomhet at han kommer til å knele bare du husker han.....

Skrevet

Hehe, ja jeg tenkte på at det sikkert var Sturla Berg jeg og!

Og til HI, du blir kjent med en kjendis akkurat på samme måte man blir kjent med andre mennesker på, for de er nemlig bare mennesker de og!

Men du kjenner han neppe for den han egentlig er kun pga intervjuer du har lest!

Skrevet

Noen flere enn meg som synes HI i denne tråden virker litt skummel?

Kaninkoker'n neste, tenker jeg...;-)

Skrevet

Jepp!

Ville ikke likt å være "kjendisen" der i gården nei! Hehe

Skrevet

Bli journalist. Få jobb i Se og hør. Der får du ikke bare gjort intervjuer med mannen, du får hans telefon nummer også. Og for dette gode råde kan du sette inn 1000,- kroner på konto nr. 2315 125 4930

Skrevet

Anonym 2053

Kjære Ari, du kan ikke selge din kone eller deg selv på Dib.

Skrevet

jeg også tenkte på Sturla...jeg kjenner han fra gamle dager, vi er fra samme by. Han er verdens morsomste og sjarmerende også privat. Har rota mye, men har fått orden på livet sitt og vel så det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...