Gå til innhold

Stinelille_med bebis i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her fortsatt? Eller satte badinga i gang det hele? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linea brukte av en eller annen grunn lang tid på å sovne selv i dag. La seg 18:50, sovna vel nesten en time senere. Sover ikke på dagen lenger (er 23 mnd) og pleier derfor å sovne i det hodet treffer puta.

Du og badekaret altså. ;) Tenkte jeg skulle ta meg en steamdusj en dag, jeg. Men frister ikke når man har vært varm hele dagen. Sitter og trykker i meg potetgull som mannen kjøpte i sted. Bør jo egentlig ikke spise salt nå som jeg er så hoven, men når det først er i hus så klarer jeg ikke la være. Har tatt det med ro i dag også ja. Sendte de andre på lekeplassen en stund også har Linea vært nede hos naboen og lekt litt, men mannen sto opp med feil fot i dag så har vært litt mer aktiv enn jeg har pleid i det siste for å avlaste han litt.

Skal til legen i morgen igjen, skjer vel ikke noe nytt, føler meg helt normal, men har hatt en del stikninger i sjeden (=modning?). Pokker, nå våknet Linea.... drømmer en del for tiden virker det som.

Skrevet

Ah, det så ut som en deilig dag, ja! ;) Flott med et sånt anlegg i nærheten da.

Jeg angrer på potetgullet nå kjenner jeg... Sprenger enda mer i fingertuppene og jeg har helt i meg 1 liter vann bare den siste timen for å kompensere! Shit, as.... Men det var godt! ;)

Fødepakt? hehe! Mener jeg hadde noen sånne stikninger sist også, men jeg har ikke skrevet det ned i kalenderen så jeg er ikke sikker. Føler at jeg har lest noe om at det er modning. hmmm....

Synes forresten du skal få føde først altså.... Må være litt rettferdighet i denne verdenen tross alt!!

Så du at jeg hadde kommentert på kaken forresten? Den var jo helt rå! Imponert!!!

Skrevet

Ah, mmmmmmm...... liker deg bare bedre og bedre! ;) hehe

Flink mamma du! Lur er du også!! ;) Skulle lage kake til 1 års dagen til Linea og klarte og lage glasur med aaaaaaaltfor mye smør, lå liksom et fett lag langs kanten da jeg tok den ut av kjøleskapet. Måtte skrape vekk og dekke over og ble rett og slett ikke så veldig bra. Er ikke akkurat noen kløpper på kjøkkenet. (Mann svir pølser på grillen og jeg lager ræva kaker = match made in heaven!)

Men jeg tror ikke jeg kommer til å føde før ut i neste uke, tidligst! Og jeg unner ikke deg å gå så veldig mye lenger nå altså!

Skrevet

Hehe, hvis vi går inn for å snakkes hver dag så skjer det kanskje noe! Så da sier jeg bare: SNAKKES I MORGEN!!!! Kose deg i badekaret. Jeg skal snart kose meg med sviskekompott (hehe, jeg og pensjonistene liksom.... faens, gravidmage altså!) så blir det senga på meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...