Gå til innhold

Dilla!

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så dilla på lukter! garasjer, uteboder. parkeringshus. sånn støvete grus, asfalt, tunneler, sånne støvete steinvegger og sånt. blir helt sprø, tenker på det hele tiden. får lyst å sleike på vegger og veier, sutte på en stein osv. får vann i munnen bare av å tenke på det. har ikke gjort det da, hehe!

men går ut i uteboden bare for å lukte en stund.

er litt slitsomt, får liksom ikke nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg må le litt.. :D

det høres ganske slitsom ut.. jeg liker spesielle lukter men ikke sånn at jeg tenker på det. jo våt asfalt som tørker etter sommerregn. da må jeg gå tur med hunden..:P men vill ikke sleike på den enda. hehe

ellers har jeg dilla på slush. men må ta meg sammen. det er ikke så sunt.

Skrevet

He he he måtte bare svare her før jeg tusler til sengs...

For en dilla!!! :)

Glad jeg kun har dilla på isbiter. Har hatt det med alle de andre, samt denne. Deiiiliiig.

Skrevet

kjenne mæ ijen!!! elske lukte! lakk lokt, lambi dopapir, sitron oppvaskmidel t oppvaskmaskin(når maskinen e færdi) å love hearts! e dem æ kommer ¨på-... ja nyklipt gress! blir helt tollat viss ikke får lokte på d!

Skrevet

ja, det er komisk, men faktisk veldig slitsomt, for jeg kan ikke oppsøke disse luktene hele tiden. men tenker på det veldig mye. blir bare verre og verre!

Skrevet

ja d e slitsomt! har plutseli løst å lokte på d, men så e d ikke tilgjengeli, å da får æ ennå mere løst... å e ikke alt som like lurt å fære å lukte på... skulle hatt sånne luktekluta, så man koinne ha likta på den lukta man ville når man ville:D

Skrevet

ja det var lurt! hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...