elandra Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Var på kontroll igår og da sa jordmor at baby`n allerede lå godt fast med hode nedi bekkenet og at hun hadde "festet" seg... Dette er veldig tidlig siden jeg bare er i uke 31 sa hun, og jeg måtte ta det litt med ro og legge meg nedpå når jeg hvis jeg fikk hyppige kynnere o.l. men jeg glemte helt å spørre om hva som er normalt. Vet at baby`n fester seg tidligere når man er førstegangs fødende, men hva menes med tidlig?
Malin&TE Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Vet ikke helt hva som er normalt, men vet at det på mange så har lillingen festet seg i rundt uke 30..
elandra Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Åja, så jeg er ikke sååå tidlig ute asså Bra det da, når jeg fikk tenkt meg om syntes jeg det var litt skummelt å tenke på det hun hadde sagt at jeg måtte ta det med ro å ikke gjøre ting som kunne sette igang fødselen for tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå