Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll igår og da sa jordmor at baby`n allerede lå godt fast med hode nedi bekkenet og at hun hadde "festet" seg... Dette er veldig tidlig siden jeg bare er i uke 31 sa hun, og jeg måtte ta det litt med ro og legge meg nedpå når jeg hvis jeg fikk hyppige kynnere o.l. men jeg glemte helt å spørre om hva som er normalt. Vet at baby`n fester seg tidligere når man er førstegangs fødende, men hva menes med tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som er normalt, men vet at det på mange så har lillingen festet seg i rundt uke 30..

 

Skrevet

Åja, så jeg er ikke sååå tidlig ute asså :) Bra det da, når jeg fikk tenkt meg om syntes jeg det var litt skummelt å tenke på det hun hadde sagt at jeg måtte ta det med ro å ikke gjøre ting som kunne sette igang fødselen for tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...