## :D ## Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 - Mortilgunnar. Vittig og reflektert - Northernlights. Virker som en klok dame. - Expat. Erfaren og hjelpsom mtp amming. ...og så liker jeg KaMa, Lange flate puppæe og Cat.68, uten at jeg har noen spesifik grunn.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Takk :-) så koslig og våkne til :-)
jente30L Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 må si at jeg synes det er en uting å skrive hvem man liker best og slikt på sånne sider,det blir bare dumt spørr du meg.. MEN forøvrig er det masse kloke damer som kommer med gode råd når man lurer på noe;)
jente30L Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 det blir litt sånn barneskoletendenser... men det er nå bare min mening da;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 jeg syns mennesker generelt sett gir verandre for lite ros. så og ta bort det lille som er fordi ikke alle blir nevnt altid er litt jante
Lilith Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Vanligvis liker jeg ikke å trekke frem spesielle brukere her inne, det er leit for de som aldri blir nevnt (blant dem meg, hehe). Allikevel er det tre brukere som peker seg ut for meg. Northernlights - ei oppegående dame som har vært igjennom mye vondt, men som har beholdt sin "life spirit" og sitt humør. Kjærligheten til barna hennes skinner igjennom, og jeg liker å lese innleggene hennes. Jeg skulle likt å ha truffet henne en gang. Monajenten - Hun virker som ei utrolig hyggelig jente, og jeg liker de to sangene hun ga oss tilgang til. Jeg har dem begge på min IPod. I tillegg er hun søt :-) Pila - Ei reflektert dame som skriver på en måte som likner min egen. Hun er herlig saklig og ironisk, noe som appellerer til meg. Dere andre: Det er mange hvis innlegg jeg liker, og de fleste av dere virker oppegående og hyggelige. Dessverre er jeg håpløs med navn, og håper dere ikke tar det ille opp at dere ikke blir nevnt av meg i denne omgang:-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Her inne er det mange koselige damer, men dersom jeg må velge noen, så må jeg si: Tilab - henne har jeg litt til felles med Og hun er ei kjekk dame. Northernlight seff - er morsom, og har mye fornuftig å si (og ufornuftig, til glede for de fleste..hehe..)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Mortilgunnar - morsom og søt Mammo&mallo - fornuftig og glup, og så er det gøy når noen skriver nynorsk selv om jeg ikke gjør det selv Northern - ærlig og stappfull av erfaring, aldri frekk (S)Tinkerbelle - kan få meg fly forbanna/provosert, men vekker i alle fall interessen ))) Tvillingtippene - bare veldig søte og hyggelige, og oppegående Sessa - joho - noen med et oppegående syn på likestilling ;o) Mami - vet ikke helt hvorfor, men gode vibber. Og alle damene fra Klubb April 2005, selv om aktiviteten er laber i ferietidene. Og jeg har definitivt glemt noen...
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Frøken blå skriver alltid koselige og interessante innlegg:-)
TheGuy Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Jeg føler dette er mobbing og utestenging. Ingen husker noengang på meg.
giggsi Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Lilith,jeg blir heller aldri nevnt. Men det gjør meg ingenting. Har jo ikke noe med om hvordan du er det. Alle er forskjellige. Men jeg husker ikke alle nickene her inne,men det er jo lettere å huske dem som er her mye,og er kanskje derfor de blir nevnt i slike tråder. Jeg har sansen for mortilgunnar,janne og nora,mami,pila.... og mange flere. Kommer vel bare på et par jeg ikke har sansen for.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Aldri noen som husker meg heller, men det går veeldig bra, altså. Har tross alt et liv utenfor dib også med masse mennesker som liker meg (håper jeg da;-P ) Er ikke her for å få bekreftelse.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #15 Skrevet 11. juli 2008 TheGuy. Ingen har sansen for meg heller;-( Husker deg gjør jeg. Eneste mannen som skal med til Danmark Ellers så liker jeg Northenlight, monajente, Tilab, irismor, Blekkspruten og sikkert flere jeg har glemt i farten
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 ....sorry, jeg mente Tikara :) (men er noen som har Tilab til nick også, ikke sant?!)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #17 Skrevet 11. juli 2008 JUHU!!!! Jeg er nevnt to ganger i denne tråden!!!!! That's a first! Kan jo starte med å skryte tilbake: Stinelille - fordi du er lett å "skravle" med og fordi det å følge med på ditt svangerskap får meg til å glemme mitt eget litt. Yaddaline - fordi du tydeligvis har en del like tanker som meg. Yadda (blir litt forvirret av alle disse yaddaene, men dere er to personer, sant?) - fordi du alltid svarer hyggelig Alle jentene på Tråden - fordi dere er knall! (S)tinkerbelle - fordi du er rett frem og morsom Northernlights - fordi du er tvers igjennom kjempe hyggelig og morsom! Furilaks - hehe, har jo alltid likt deg! ellers er det mange her inne som jeg synes er veldig hyggelige/morsome, og det er vel ikke til å stikke under en stol at for en som sitter her inne så mye som jeg gjør for tiden så gjelder det mange av de mest aktive brukerne. Dere kjenner jeg jo nesten!
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #18 Skrevet 11. juli 2008 også glemte jeg alle jentene på august 2006 klubben! Men nå er de jo på ferie hele gjengen, så akkurat nå føler jeg meg litt forlatt av dere!
Cat.68 Skrevet 11. juli 2008 #19 Skrevet 11. juli 2008 Takk det var virkelig hyggelig å høre.;o)) Selv liker jeg egentlig de aller fleste. Enkelte anonyme kan jeg spare meg for, men også de jeg ikke altid kommer best overens med liker jeg egentlig, fordi de gir meg motstand og noe å tenke på. Slikt er bra ;o))
Scorpiogi Skrevet 11. juli 2008 #20 Skrevet 11. juli 2008 Hoho, takk for det!! ) føler meg nesten nevnt nå.....
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #21 Skrevet 11. juli 2008 Det er jo ikke at folk ikke blir huska da. De som er skrevet opp mest her er jo de som er her mest... Jeg er ikke helt på topp av brukerlista, og derfor regner jeg heller ikke med at noen husker meg spesifikt. Men jeg har sansen for blekspruten og tillab (og en haug andre jeg ikke husker navnet på
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juli 2008 #22 Skrevet 11. juli 2008 Er mange! ) Mona, sikle, NL, Stinkerbelle, Elise og Ella-Marie +++ Kommer ikke på så mange nå i farten;o)
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #23 Skrevet 11. juli 2008 Hei alle! Er en gammel "leser" av dinbaby, men har akkurat fått meg et nic jeg og :-) Vil bare si en ting; Dette fora og andre lik denne, er en fantastisk mulighet for oss kvinner til å utveksle erfaringer og lære av hverandre. Før i gamle dager hadde man stor-familien til hjelp. Ikke alle har kloke damer rundt seg med erfaring og omsorg. Det kan være ganske ensomt til tider å sitte med ansvar for et barn, man har mange ubesvarte spørsmål. Det er også godt å kunne spørre anonymt av og til, synes jeg. Og gøy å dele gledene og det rare som barna våre får frem i oss. Vi trenger et kvinnefellesskap! Jeg heier på dette fora! Kjempeflinke og kloke damer. Jeg har sansen for de fleste, med unntak av de som ønsker å rakke ned på folk.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #24 Skrevet 11. juli 2008 Jeg byttet nettopp nick og det er ingen som nevner det nye nicket mitt! Blir man ikke lagt merke til her,eller??
frøken blå Skrevet 11. juli 2008 #25 Skrevet 11. juli 2008 Tusen takk for det! =) *klemme på* (jeg som aldriiiiii blir husket på, hehe....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå