vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 sitter her me tårer i øynene ...så romantisk ...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Laga akkurat innlegg om det samme =)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 hva skjer egentlig? kom hjem nå nettopp og det stod på..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Var en gutt som fridde til sin kjære =)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 åja, leste det akkurat på den andre tråden! åå så søtt.. er det han mørke gutten som kysser jenta si? han så kjeeeent ut!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Synes du og??? Sa akkurat det samme til min kjære!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 jaa.. akkurat som om jeg husker han fra en tvserie eller noe...?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Calle heter han.. Vet jeg har han fra ett sted men.. Jaja, lykke til sier jeg.. De har jo bare kjent hverandre siden februar.. Håpe de er heldige da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå