Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Tenker på mat hele tiden og går rundt og er konstant sugen på mat. Frister ikke med grønnsaker og frukt, men middager med masse tilbehør og digg som chips og sjokolade surrer rundt i hodet mitt. Prøver så godt jeg kan å la være, men har en "stemme" som hekle tiden sier: Du er gravid, kos deg med det du vil!! Har gått opp 15 kg og har 8 uker igjen..Andre som har det slik?
Hikken Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jaaaaaaa!!! Sjokolade og kaker og biff og brus og all annet dritt! Sitter her og spiser kalde epler og drikker farris, er ikke helt det samme :-S
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Må le litt! Jeg også sitter her med ett eple i hånden. Pizzamenyen ligger på bordet. Har kjempelyst på pizza nå og klokken er snart 9! Skal skal ikke...hmmm
solstråle-juli Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 jep. kunne ikke ha beskrevet det bedre selv. Har haft det i mange uker. Men må virkelig beherske mig. Køper jeg det, forsvinder det. Det er ikke muligt å ha noget liggende i huset for tiden. Håber virkelig at det suget forsvinder med fødslen om 14 dage......Ellers tør jeg ikke tenke på hvordan jeg kommer til å se ut...
Hikken Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Jeg hadde besøk av en venninne tidligere i dag, og tok opp litt kake fra frysern. Hadde selvfølgelig bare såpass store biter som 1/4 langpanne, og det er begrenset hvor mye min lille ikke-gravide venninne spiser, så jobber hardt med meg selv for å ikke dytte i meg resten av den... Også ligger walters melkesjokolade og ler av meg i kjøleskapet sammen med wienerpølsene (har fått helt dilla på kalde wienerpølser), også bakte jeg cookies forrige uke og har boks på boks full :-S HJELP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå