Gå til innhold

Og jeg har fått et stort nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

På over 4102 gram og 51 cm. Er nå lykkelig mamma til to flotte jenter, så nå er det stopp. Magen er øm etter keisersnittet, men det går vel forhåpentligvis snart over. Etter å ha ligget med hodet ned i hele svangerskapet, snudde hun seg med rumpa ned onsdag 3 juli. Da var det ingen vei utenom, men ks var helt greit. Men fy f... så deilig å bli ferdig med hele den digre magen. Aldri mer.....!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Jenta mi har ikke planer om å komme før i november, så jeg kjenner at jeg blir litt misunnelig i sommervarmen...hadde ikke gått for setefødsel jeg heller. Lykke til med ny baby og tiden fremover.

Skrevet

Gratulerer lillefot, med store nurket:)

Skrevet

Grattis:-)!

Ja, jeg sa det samme som deg, men merkelig åssen vi er damer er skrudd sammen, gitt, for nå er det knapt to mnd siden jeg poppet og kjenner at tanken om en til er ikke heeeeeelt fjern, hihi ;-)

Skrevet

Hah! Var det jeg sa jeg VonDrei!! Smell deg på kjukka igjen og bli hormontrollet:) hehehe;)

Skrevet

Forskjell på å tenke tanken og å gjennomføre det,Lissa, hihihi... Hormoner gjør oss virkelig gaaaaaale!!

Men ja, har nesten kommet over hvor jæ... det var -altså jeg vet det, men klarer liksom ikke å sette meg inn i det lenger ;-). Det er vel en grunn til at folk gjør dette igjen og igjen og igjen...

Skrevet

ja, er en grunn til at man gjør det om og om igjen.. man glemmer alt fanskapet.. tror ikke verden hadde vært så overbefolket om husken var litt bedre...

Skrevet

hmm.. Jeg tror jeg er blitt lurt. Tro om jeg har angrerett på denne ungen i magen? :))

• 2 uker senere...
Skrevet

He he... Veit at mange har sagt det samme, men her er det kroken på døra. Nurket er 2 uker i dag, og jeg kjenner at tanken på en til gjør meg svært utilpass... Men skjønner jo at andre damer merker det rykker i eggstokka når de ser en liten en. Har det bare ikke sånn. Nå skal jeg vente på å bli tante en del ganger jeg! Og kose meg med det...

Skrevet

Rykker ikke så mye når jeg ser de små, nei, men jeg er bare ute etter å reproduserer og ta over verden, jeg...Moowhahahaha ;-)

Skrevet

Er fornøyd med de to jeg har produsert jeg... Overlater til svigerinna mi å befolke resten av verden. Til og med legen på Ullevål ymtet frampå med at jeg kanskje ikke burde få fler, med tanke på den ekstreme bekkenløsninga. Så tar hintet og koser meg med det jeg har. Lykke til med verdensovertakelsen.... høres spennende ut. He he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...