Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ved elektronisk søknad gis det betinget opptak."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskeleg å sei uten samanhengen, men antakeleg er det vitnemål og attestar e.l. som må framvisast ved eventuelt opptak?

Skrevet

"Norges Kreative Fagskole praktiserer rullerende opptak, ved ledige studieplasser etter skolens søknadsfrist 15.april. Kvalifiserte søkere vil fortløpende få tilbud.

Ved elektronisk søknad gis det betinget opptak. For endelig opptak må vitnemål og attester ettersendes."

Sånn, der er resten av avsnittet.

Det betyr ikke at man MÅ takke ja om man får plassen?

Skrevet

Kan det bety at du får plassen, men mister den dersom vitnemål og attester ikke leveres, eller ikke er "gode nok"?

Kun vill gjetning altså.

Skrevet

Hehe det er godt mulig.

Jeg har ikke peiling, så derfor spør jeg;-)

Men tør ikke sende inn søknaden før jeg er 100% sikker på at det ikke betyr at man MÅ ta plassen om man får den.

Skrevet

Beklager, men jeg må dytte denne opp.

Ingen som vet?

Skrevet

Det betyr det nok uansett ikke.

Send en søknad du, det betyr jo at du viser interesse, så får du et tilbud, som du kan velge å takke ja eller nei til:-) Ikke noe bindende avtale det å søke på noe!

Men husk å ettersend vitnemål osv da, hvis ikke er du vel nesten garantert å ikke få plass:-)

Lykke til!

Skrevet

det er riktig som sagt øverst! :)

Det er en betingelse at du har papirene i orden :) ikke noe om at du må akseptere! :)

Skrevet

Men må jeg ettersende vitnemål NÅ, eller når jeg evt. kommer inn?

Skrevet

du får nok beskjed om underveis i søkeprosessen eller noe om når du må sende vitnemål...

sånn som jeg skjønner det kan du få plass, selv om du mangler noen fag, men der betinger at du selv sørger for å få tatt de fagene i løpet av første studieår...

(leste bare kjapt gjennom noen av linkene jeg sendte deg)

Skrevet

Jeg søkte nå, og fikk mail om at vitnemål må ettersendes før 1. august:-)

Takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...