Gå til innhold

Vanlig med kynnere gjennom hele dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag hatt kynnere med 7 - 12 min. mellomrom gjennom hele dagen, og det fortsetter enda..

De er ikke kjempevonde akkurat, men nok til at det er passe irriterende!!

Noen som kjenner seg igjen i dette?

Er 37 + 3 idag..

Har hatt kynnere "hele" svangerskapet, og det blir jo mer og mer for hver dag som går.

Er andregangsfødende, men kan ikke huske at det var sånn på slutten sist, og da begynte det hele med vannavgang...

Var itillegg til kontroll idag, og hadde 1 cm. åpning, men var ikke så veldig moden, og babyen var ikke noe særlig langt nede i bekkenet..

Kan det være noe på gang likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 39 + 6 og synes de siste ukene ikke har vært annet enn lange og til tider ganske ubehagelige kynnere. Er visst bare sånn det skal være :-

Skrevet

Ååårrh.. for et sliit! :P hehehe

Jeg slipper å gå så veldig mye lenger uansett da heldigvis.

Blir satt igang på tirsdag hvis det ikke skjer noe av seg selv før det.

Er bare at jeg ikke kan huske at disse kynnerene var så voldsomme og ofte med forrigemann.. sukk..

Skrevet

jeg er 33 uker, og har fått mere kynnere nå enn før. Ofte jeg kan sitte i ro og kjenne magen stramme seg ja, pluss den har veldig lett å stramme seg når jeg reiser meg, bøyer meg eller styrer med noe, sånn har det vært lenge, men nå i det siste har jeg fått mye kynnere ved å bare sitte i ro. Så regner med det er normalt :)

Skrevet

Jeg har hatt det slik siste 2 ukene, -ganske slitsomt!

-Både jm og lege beordret meg til HELT ro (ligge mest mulig) fram til jeg begynte på uke 34, etter det fikk jeg lov å være litt mer aktiv. Jm mente at jeg ikke skulle tilbake til jobb, da jeg får mye kynnere når jeg sitter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...