mammaen_til_gulljenta Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Skal bestille meg vogn fra en tysk nettside, men er ikke akkurat dreven i tysk;-) Skjønner noe av teksten, men ikke alt. Gjør du? Die mit *** markierten Produkte, sind leider nicht in der von Ihnen gewünschten Menge auf Lager. Die bestellte Menge wird kurzfristig von uns geliefert, wenn Sie es wünschen nehmen wir auch eine Teillieferung vor.
sorlandet Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Tror det betyr noe sånt som: Produktene merket med *** er dessverre ikke i din ønskede mengde på lager. Den bestilte mengden blir om kort tid levert til oss, om du vil kan vi sende en dellevering.
mammaen_til_gulljenta Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Det var det jeg trodde:-) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå