Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva regnes egentlig som normal/ god lønn?

Har selv 305 000,- + overtid.... utgjør ca 360 000,- i året...

Føler at dette er relativt dårlig..

(er 25, 1 års relevant utdannelse (advokatsekretær))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har selv ca 320.000 + overtid, men jobber aldri overtid så.. Har 3 års bachelorutdannelse.. synes selv det er temmelig lite..

Skrevet

har 300000 nå og er IKKE fornøyd! men er vikar da, og får fast på høsten en gang og da går jeg opp til 350000 hvis jeg er heldig. bedre, men fortsatt ikke fornøyd....

synes aldri jeg har nok penger til noe jeg :( og jeg eier ikke engang leilighet, og har dritbillig leie!!!!

Skrevet

anonym 20:09 her, glemte å si at jeg har bachelor (ikke relevant til jobben min) og 3 års relevant erfaring.

Skrevet

Slutt å syt!

Jeg har seks års universitetsstudier med toppkarakterer (må ha toppkarakterer for å få den jobben jeg har), og tjener 325 000.

Er for øvrig sammen med en som tjener bare litt mer, og vi skulle egentlig ha det ganke ille, i lys av hvordan andre folk klager. Men jeg synes vi har det veldig godt! Skjønner ikke hvilke behov folk har...

Skrevet

5-årig høgskoleutdanning - 375 000 i årslønn...

Skrevet

Jeg har 6 års utdannelse fra vitenskapelig høyskole, snart et år praksis og får ca 360 000 i året. Så synes ikke noe særlig synd på dere må jeg si. Samboeren tjener ca 300 000 i året, og jeg synes nå egentlig vi har det ganske greit jeg da! :)

Skrevet

4 år på universitetet, og tjener 308000,- i året - så slutt å klag !

Skrevet

Bachloer fra universitetet. 385.000,- i året. Er egentlig fornøyd jeg

Skrevet

Slå denne...bachelor fra universitet, tjener 230 000 i året. Riktignok i en jobb som ikke krever særlig utdannelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...