lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 han har sovet litt mere enn vanlig idag, og litt senere enn vanlig. la han 19.30 isteden for 19, men han hyyyler og vil ikke roe seg. skal jeg være bestemt eller ta han opp å legge han senere? han sovner alltid med en gang han legger seg vanligvis. hva hadde dere gjort?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2008 han er 11 mnd. snart 1 år.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 lillemor er på samme alder. De gangen vi har hatt det sånn har jeg tatt henne opp og roet henne. Gitt litt pupp, så har hun sovnet nokså fort etterpå. Er veldig sjelden noe problem å legg ehenne
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 han virker trøtt nå, og har roet seg, skriker litt innimellom men roer seg fort. lar han ligge en stund til. hvis han ikke sovner tar jeg han opp og gir han litt melk. uff, blir litt stressa når han ikke er som han pleier, hehe! han sovner med en gang han lander på puten ellers, hører aldri noe. etter maaange mnd med sove styr og nattestyr så fikk vi så fine rutiner, så jeg ble litt nervøs nå, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå