Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Er det galt av meg å reagere når en av mine beste venninner lager så godt som like bryllupsinnvitasjoner og kirkeprogram, som det jeg laget da jeg giftet meg... Jeg brukte laaang tid på dette for 2 år siden, ville ha noe litt anderledes, så jeg laget dem selv... ville ha noe som "var meg", noe ikke alle andre hadde... Kjente at jeg ble skuffet, på kanten til såret når denne venninnen min viste meg hennes her for ikke så lenge siden.... De er samme format, samme skrifttype, samme rispapir og silkebånd... eneste forskjellen er at hun har lys rosa ark inni rispapiret og har knytt knuten på rispapiret litt anderledes enn jeg gjorde.... Har det bare rablet for meg, eller burde hun ha latt "mine invitasjoner" være mine, og heller funnet på noe annet selv?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg ble nesten utsatt for noe lignende da jeg giftet meg, venninna mi kopierte nærmest alle sangene våre. Greit nok forsåvidt, men hun kopierte av alle ting sangen min til mannen min, bare små forskjeller, så jeg oppdaget denne plagiaten fort for å si det slik. Folk er frekke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå