Gunni_2 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal kontakte helsestasjonen i morgen, men er det noen som har tps i tillegg? Gutten min er snart 8mnder. Han vil ha morsmelk og fruktmos, men det er alt. Han har plutselig begynt å lukke munnen godt igjen når jeg prøver med grøt. Jeg har prøvd forskjellige typer og har hatt fruktmos i grøten. Har også prøvd med skive, men det spytter han også ut. Han spiser kanskje 1/4 av middagsglass, men ikke mer. Og han har ganske tørre bleier, selvom jeg gir han mye vann og pupp. Har også prøvd med flaske, men han spiste fint lite da og. Må nevne at han har vært litt forkjølet i det siste. Matnekten har vart i nesten ei uke nå...
#Ariadne# Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 prøv å koke semulegrynsgrøt til han. det ville jenta mi spise når ingen ting annet fristet
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Sover han godt på natten, og spiser han med bordet når dere spiser? Hadde helt samme problemet med min sønn for ca en mnd siden, da var han 6 mnd da, men han spiste kun pupp og litt frukt. Helsesøster sine råd var at han kanskje ville spise om han sov hele natten og om han fikk sitte med bordet når vi spiste. Vi begynte nattavvenning med en gang og satte han ned med oss, og det gikk bare ett par dager før han spiste MASSE=) Er ikke sikkert det er det samme da, min gutt hadde jo aldri spist før, bare litt velling før han sa helt stopp.. Visst ikke har nok helsestasjonen råd til dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå