gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 det er slik at det er griller der som man kan bruke om man har med seg grillmat selv? er det oppbevaringsbokser man kan leie? hvordan gjorde dere det med kamera ol. når dere skulle bade? Er det slik noen steder at man kan få byttet inn kjøleelementer til kjølebagen om vi tar med noen hjemmefra men trenger nye kalde dagen etter? tips til hva man pakker med seg av mat til en slik tur når vi kun har en kjølebag og trenger mat til 3 stk i 2 dager??
Mamma med to søte små Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Kan svare på litt av spørsmålene dine. Det står griller rundt omkring så er til fritt bruk. Oppbevaringsbokser er det rundt med garderobene (hvis jeg ikke husker helt feil). Kjøleelementene er jeg usikker på , men kan aldri huske jeg har sett det der.. Jeg hadde pakket enkel mat, pølser,sånn pakker med hamburger/hamburgerbrød. Å lagt litt salat, evnt.potetsalat. Kan jo også kjøpe pomme frites inni parken til å spe på litt med. Kos dere, håper dere får fint vær
3stk Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 tror ikke det er griller man kan bruke der lenger,hørte de var fjerna pga av brannfaren Veit ikke om du får bytta kjøleelementer der,men Bø camping 500m unna kan sikkert ordne det
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Nei, det er ikke griller der lengre. De er fjernet. Det er heller ikke lov med engangsgriller. Vi var der tidligere i sommer, og ble skikkelig skuffa når vi så det. Å dra til Sommarland i Bø var ikke så koselig som før da syns jeg. Det er oppbevaringsbokser rundtomkring i parken ja. Nøkkel kjøpes i kiosk. Kamera lå i boksen når alle var i vannet, ellers lå det i bagen vi satt ved siden av Jeg tror ikke du får bytta kjøleelementer nei desverre. Skal dere være inne i parken i to dager, blir det dyrt... Er helt håpløst der når man ikke kan grille selv. (er litt grinete for det enda ja:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 så kjedelig at de har tatt bort grillene!! da får vi finne på annen mat å ta inn!! kan ikke kjøpe mat der hele dagen tror jeg! skal bare i parken 1 dag men overnatte og slik så det blir 2 døgn borte så må nesten bytte elementer... får høre på campingen der vi skal telte
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Nei det er håpløst med mat når man ikke kan grille. Det er dyrt, usunnt og sinnsykt med køer... Men dere får ha en flott tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå