Gå til innhold

Jaja.. litt hell i uhell kan man jo si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjørt over 25 mil i dag. Da jeg rygger bilen inn foran huset begynner den å fuske. Samboeren min ta ren liten prøvekjøring og den fusker alle veier. I og med at verkstedet er oppe til 29 i dag dro han rett ut med bilen.. Etter tre km er den død, og han venter nå på Falken!

Veeeeeeldig glad for at den ikke stoppet på vei hjem fra shopping, men bilen full av unger, mat og div andre greier. Men jævli forbanna fordi den dritt bilen av et vrak for n'te gang kommer til å koste oss en formue vi ikke har :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nesten bare kommentere den flotte åpningstida til verkstedet... helt til 29 hehe

Men ja du har hatt flaks som slapp unna stoppen :-) Noen dager er hellet med oss. Får håpe det ikke blir så dyrt som du frykter.

Skrevet

åå så kjedelig! Vet akkurat hva du snakker om. Punget ut 10.000 kr på bilen i dag og det var penger vi absolutt ikke hadde! ARG!!

Skrevet

10 lapper er jo ingenting.. hehe.. Vi brukte 16 rett fø rjul og 35 i mai... Så denne bilen havner straks på dynga! Har ikke råd til å beholde den, men har jo egentlig ikke råd til å kjøpe ny heller.

Skrevet

Takk og pris for at gubben er mekaniker og svigerfar er verksmester og at vi får alle deler til innkjøp sier nå jeg, ser ut som det er dyrt å ha bil for dere andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...