Gå til innhold

når gikk dere til innkjøp av mammbukse???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 11. Var så oppblåst at jeg hadde ikke sjangs til å få på meg vanlige bukser lenger :-D

Skrevet

Allerede i uke 5 eller 6. Fikk mage superraskt, og var veldig oppblåst i tillegg.

Skrevet

er 34+5 i dag. ikke kjøpt noen mammabukser. syns ikke de er noe fine:P ikke min stil i det heletatt. så går med skjørt, shorts, joggebukse, stilongs osv. aldri mammabukse:p

Skrevet

har funnet to stk på hennes som jeg syns jeg kjempefine :)

Skrevet

Hei. Vi har termin samme dag, og jeg går med en hårstrikk fra knappen til knapphullet! Har den siste uka fått en mammabukse fra mammahuset.no i posten, og fått en som er kjøpt på h&m. Begge er jeans. Det er jammen ikke lett å finne bukser som passer, er jo buksene som er problemet, siden de vanlige strammer sånn... Den jeg fikk fra mammahuset.no var i str 34, og den passet stort sett, litt vid over der lommene var, hehe... Så litt pussig ut, men har hørt man legger på seg der også, så man "vokser inn i dem".

Den fra h&m var i str 36, og den var alt for stor! Håper de selger mammabukser i str 34, slik at jeg kan få byttet den. Syns den var veldig fin, men kan jo ikke gå rundt i en jeans som henger løst både på rompe og lår...

Hvor finner man stilige og rimelige mammajeans i små størrelser?

Skrevet

det som er litt sykt. for de sa på HM at de ikke solgte mammabukser i str 34 :S så jeg føler jeg vasser litt i buksene da men.. å jeg er ikke den minste heller.. er jo mange som går masse ned i vekt når de blir gravide. så det syns jeg er veldig rart

Skrevet

Ja det er både rart og fryktelig irriterende... Skal vi som er små gå nakne eller??? Heheheh... Men jeg handler heller bukser på h&m for 350 kr, enn på de dyre nettbutikkene... For koster gjerne buksene 1000 kr... Så da får jeg heller prøve å vaske den på en fryktelig høy temperatur så den krymper, og deretter tørke den i mange timer i tørketrommel... Hihi...

Skrevet

Begynte å bruke de jeg hadde fra forrige svangerskap (i smug med genser over) med lav strikk allerede i uke 6 tror jeg.

Skrevet

Har ikke kjøpt en eneste mammabukse, og jeg har termin i morgen. Bestilte "belly-band" på nettet, som jeg har over de vanlige dongeribuksene mine. Da kan jeg ha knappen og glidelåsen helt åpen, men likevel sitter buksa godt på. Har vært genialt for min del værtfall...;)

Skrevet

hvor kjøpte du det belly-bandet Tess85 ?? ;)

Skrevet

Det vil jeg også vite!

Er det ingen fare for at buska faller ned? Tror jeg hadde vært engstelig for det hele tiden..

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt mammabukser neda,er i uke 24.

Bruker de vanlige buksene mine.

Fikk to mammabukser av svigerinnen min men jeg syns de er altfor store,og altfor vide i låra,så ikke sikkert jeg får brukt dem i det hele.

Skrevet

Husker ikke hva nettsiden het. Men det er bare å søke etter "belly-band" på nettet, var sånn jeg fant det. Buksa detter ikke av nei, men kan sige litt ned når man setter seg. Er bare å heise den litt opp da;) Kostet ikke mye heller, i underkant av 200kr. Hadde forskjellige farger...

Skrevet

Uke 21 tror jeg;)

Skrevet

Er i uke 28 nå, og har enda ikke kjøpt noen mamma bukse. Tror nok jeg dropper det! har ikke funnet en bukse som jeg føler meg vel i enda. Takker øvre makter for tightsmoten ;) Deilig å gå gravid om sommeren, så har man muligheten for å bare slenge på seg en kjole også..

Skrevet

Når man kjøper mammabukser avhenger vel både av hvor fort man får mage men også av hva slags bukser en bruker til vanlig, passform og hvor smale/vide de er.

Jeg kjøpte min første i uke 15 - hadde ikke mage, men var litt oppblåst og syntes de vanlige jobb-buksene ble for trange/ukomfortable. Har brukt MYE de jeansene jeg har kjøpt i merket Boob og 2wear som er trange/smale i beina, men med plass for voksende mage - det var veldig deilig å bytte fra bukser som var trange/satt til i livet til disse jeansene som du ikke ser er mammabukser i det hele tatt. Jeg fikk tom spørsmål på jobben hvordan jeg orket så smale bukser når jeg var gravid ;)

De siste ukene (er nå i uke 39) har jeg foretrukket løsere/mykere bukser og har fått favoritter i noen gode og billige bomulls- og linbukser fra H&M og Vero Moda med snøring i livet - har kjøpt de ca 1 str større enn vanlig og har bukse- linningen under magen - men det krever at toppen over er lang nok så det ikke blir en glippe (mindre pent syns jeg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...