CaspersMamma Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Ble jo innlagt i går ettermiddag med svangerskapsforgiftning.. Nå er det bestemt: i morgen settes jeg i gang:) Er veldig lettet, samtidig som jeg er bekymret for at dette skal dra ut i mange dager... Hadde 1 cm åpning så det blir tabletter, men satser på at de gjør jobben effektivt:p
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Ønsker deg masse lykke til!! Hvordan ligger du ann i forhold til termin? Best å få babyen ut nå, når du har svangerskapsforgiftning.
tesseliten Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Lykke til;) Hvor langt er du nå? må spørre jeg:)
CaspersMamma Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Er akkurat 38 uker i morgen, så det skal nok gå bra:) De mener babyen er veldig klar for å komme ut.. Men jeg er fryktelig nervøs for hva jeg går i vente. Spørs hvor mye søvn det blir i natt;) Noen som har erfaring med å bli satt igang med tabletter? Hvor lang tid det tar??
MoccaMocca Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Ei venninne av meg ble satt igang med tabletter forrige uke. Første tablett kl.07.30 og bebisen kom ut 15.04!
CaspersMamma Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 men det kommer vel an på hvor moden man er... Jeg var ikke spesielt moden. Fikk første tabletten i morrest rundt kl 9 og kjenner enda ingenting så dette kan ta tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå