Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 hvis kjæresten fortsatt hadde telefonnr til div ex-damer og kvinnelige bekjennskap på telefonlisten sin på mobilen. Vi har vært kjærester i snart et år og jeg er 5 måneder på vei. Har ingen grunn til å mistenke utroskap, han sier at han elsker meg over alt på jord, er omsorgsfull og kjærlig og forguder meg på alle måter. Han er også utrolig pen og spesiell og jeg vet at det er mange jenter som har hatt lyst på ham oppigjennom (inkl. meg). han slettet alle nummerne da jeg konfronterte han med det, sa at de hadde bare blitt liggende der og at kjærligheten til meg er bunnsolid og at alle de andre er "bare søppel" i forhold til meg. Synes allikevel det er litt rart å beholde disse nummerne så lenge. Fant også en melding fra en jente som var sendt til han et par måneder før vi ble sammen der det stod" har lyst til å komme hjem til deg i kveld, jeg". Han påstår at han aldri har hatt noe med henne å gjøre, men jeg synes det var rart at meldingen fortsatt lå i innboksen.
babygullz <3 vilde Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Kjæresten min har telefonnr til flere kvinnelige bekjentskaper, eller, kan jeg velge å kalle dem venninner?! En eks-dames telefonnr er ikke noe som han skulle ha bruk for, så jeg tror heller ikke han har noen..Jeg saumfarter ikke mobilen hans heller liksom. noen har kontakt med ekser og kommer godt overens, mens andre har en grunn for at en eks er en eks, og lar fortid være fortid. Uansett så trenger det ikke være noe hete følelser eller mer som ligger bak selv om dem fortsatt har kontakt.. Som jeg skrev, en eks er en eks, og det er en grunn for d. Og, han slettet jo nummrene når du konfronterte han og ikke likte at han hadde nr, og da respekterer han jo dine følelser, ikke sant? tror du bare kan stole på han jeg:) Men enig at d var litt merkelig å ta vare på en mld så lenge..eller, hor lenge har dere vært sammen? Jeg for min del sletter hele innboksen omtrent hver uke... så meldinger osm er flere måneder gamle er litt rart åm folk tar vare på.men d trenger jo ikke å bety noe
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Syns han høres ut som en seriøs fyr som tar dine bekymringer på alvor. At han ikke reagerer negativt på at du har gått gjennom telefonen hans, er også et tegn på at han ikke har noe å skjule. Legg bekymringa bak deg, slapp av og kos deg isteden! Jeg har telefonnr til flere ekser, bare sånn just in case noe skulle skje. (Da jeg så dødsannonsa til faren til han ene i avisa, syns jeg det var greit å kunne sende en trøste-sms, f.eks). Hvilke nr. samboeren min sparer på, aner jeg ikke og det har ikke noe å si for meg heller.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Veit ikke hva jeg skal svare deg. Men samboeren min har tlf nr til minst 2-3 x`er på sin mobil, å jeg vet han prater med ei av de ivertfall. Men han sier det sjelden til meg. Av og til kommer det bare at for ca en mnd siden ringte xxx. Men kan jo ikke gjøre noe?? Vet jo ikke hvor mye kontakt han har me hun/de, men kan jo ikke nekte han å ha kontakt med andre pga JEG er sammen med han... Vi har foresten 2 barn sammen å jeg stoler på han at han ikke gjør noe "tull". Stoler du på han? Så burde det ikke være noe problem for dere
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Ja, jeg stoler på han. Tusen takk for fine svar forresten! Han er ekstremt sjalu og har gått igjennom min telefon ved et par anledninger. Sliter egentlig ikke med sjalusi selv, men var veldig hormonell her om dagen og følte at han holdt noe skjult for meg (egentlig ikke noe grunn til det), og sjekket telefonen hans for første(og siste gang). Tror det bunner og grunner i at han selv er så sjalu og henger seg opp i og spør meg ut om den minste lille ting. Plutselig innbilte jeg meg meg at det var fordi han selv har noe å skjule... Ellers er han verdens beste drømmeprins og behandler meg som en dronning. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå