Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg var i banken idag og satt å ventet på min tur, så kom de fram en dame til meg og spurte når jeg skulle føde, jeg sa at de er 5 uker igen. Så sier hon: (oj då er du veldigt svær trodde du skulle ha snart for du ser så trøtt og sliten ut.) Her hagler de på med frekke komentarer asså=( De som irriterer meg mest er at hon ikke kjenner meg i de hele tatt...har aldrig sett mensket før. hon kunde ikke bare hålle seg til at jeg var svær hon måtte jo bare fortelle hvor trøtt og sliten jeg såg ut med=( er litt hormonell idag dessverre, men syns de er frekkt å si sånn til noen du ikke kjenner engang. måtte bare få de ut=)
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Er det mulig??? Tenk å komme med slike kommentarer. Men når det gjelder gravide føler folk de kan tillate seg hva som helst. Jeg fikk bla spørsmål fra et vilt fremmed menneske (da jeg var høygravid) Er du feit ellers også eller er det bare når du er gravid du er så enorm? Det hadde sikkert vært lett å finne noe frekt å parere med, men jeg vil ikke synke så dypt.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 ja de er sykt at folk bare slenger ur seg de de syns om en... Men helvete vilken idiot som sa de til deg då=( helt hjernedøtt jo. blir bare så lei det=) men nå er de heldigviss ikke lenge igen da=) så får vell bare stå ut den siste tiden med disse komentarerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå