Gå til innhold

Er litt deppa idag...blåser det ut her istede for på samboern min :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en skikkelig blææ-dag.

Jeg er så utrolig lei meg idag. Var på ultralyd igår å det var såklart en helt utrolig spesiell opplevelse! Fikk vite jeg har forliggende morkake.

Idag er jeg 18+5, og kan enda ikke med sikkerhet si jeg kjent liv. Har kjent noe jeg tror er babyen, men aldri sånn "ja! der sparka jenta mi"

Å det er så trist...før det føles som ALLE andre kjenner liv fra uke 13-14.... Men det kommer såklart av plasseringa av morkaka, kan visst enda gå noen uker før jeg kjenner liv...I tillegg er jeg så trist for jeg har så liten mage...helt sprøtt, ja...men jeg føler det er såååå urettferdig at andre får den fine strutta-magen med en gang. Jeg går her enda å ser bare små-feit ut. Håper magen kommer skikkelig SNART!!

Ja, det var mine STOOORE problemer idag. (Mulig det er litt hormoner med i bildet, her ja hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det akkurat likt deg i uke 18..

Kjente ingen spark siden morkaka ligger på fremsiden...

Ikke hadde jeg mage heller.

Men bare vent,om ei uke eller to så kjenner du helt sikkert spark,og om en to-tre uker så kommer sikkert magen også fram,

Er i uke 24 jeg nå og magen er veldig liten,men føler meg mer gravid nå enn for en mnd siden.

Bare vær glad du ikke har fått noe stor mage enda,det kan tidsnok komme,og da er'n bare i veien :-)) hehe

Jeg bruker ikke få noe spes stor mage,og det er jeg glad for.

Lykke til med magen og sparka,og ikke vær trist,det ordner seg!!

Skrevet

Sendt deg post! :)

Skrevet

Hàper det gàr bedre med formen din nà :-)

Det er heeelt normalt à ikke kjenne liv sà tidlig, og spesielt nàr morkaka ligger foran! Og magen, den kommer tidsnok skal du se ;-) Og da kan den sprette ut til gangs! :-)

Skrevet

Har det faktisk mye bedre nå. Hva skulle man gjort uten BIM?? :)

Fornuften vet jo at det ikke er noe å deppe over, men noen ganger er det ikke så lett å være fornuftig. Når man bare føler alt er så urettferdig.

Men tenk så heldig jeg er: baby i magen, verdens beste samboer :)

Tusen takk dere :)

Skrevet

Hei på deg, jeg vet ikke om det oppfattes som trøst eller ikke men jeg er 24+3 og har foranliggende morkake.

Jeg har frem til i dag faktisk hatt det usedvanlig rolig i magen, men i dag så jeg den bevege på seg.

sist hadde jeg ikke foranliggende morkake men kjente lite liv

Idag møtte jeg en som har termin 14 dager senere enn meg og om noen skulle gjettet så ville de nok gjettet at hun var en månde legnre på veg enn meg så mye større mage hadde hun

jeg ser knapt gravid ut i enkelte situasjoner....

Så sånn er nå det

Gøy å være på ul da:)

Skrevet

Heisann!

Jeg kjenner meg igjen her, gitt. Jeg er akkurat 19 uker i dag, og jeg har heller ikke kjent noe liv i magen som er nevneverdig. Har av og til kjent noe lite som jeg tror har vært babyen, men bare om jeg legger meg ned og kjenner kraftig etter, og nesten holder pusten..he, he!

Men i dag, så har jeg plutselig kjent litt mer liv. Nå i kveld har det vært en del bevegelser i magen, som jeg VET er babyen. Men ikke noe kraftige spark eller noe. Men noen små bevegelser som jeg har kjent uten å kjenne etter :-)

Jeg har også morkaken på fremveggen, så vet at det er grunnen.

Hadde det også i forrige sv.skap. Dette er min fjerde baby, så jeg burde jo egentlig ha kjent liv for lenge siden, men dengang ei.

Du vil nok snart begynne å kjenne mer liv du også. Men man behøver faktisk ikke å ha kjent noe før uke 25 tror jeg det er. Men mest sansynlig vil du nok kjenne noe snart. Og det er deilig :-)

Lykke til videre! Magen vil nok komme snart, og før du vet ordet av det, så er den så stor og ubehagelig, og er i veien uansett hva du skal gjøre...he, he!!

Skrevet

Heisann! Godt å få blåst ut litt damp når man har en fæl dag! Kan trøste deg med at det er enda tislig å kjenne liv. Jeg kjente ikke liv før uke 20 og er førstegangs.. Morkaka mi er ikke foran heller, så disse tingene kan ta litt tid. Du skal se at når babyen vokser masse fremover nå så kjenner du nok noe snart...;)

Skrevet

Ta det med ro - det kommer :-)

Jeg har også foranliggende morkake og kjente ingenting før i slutten av uke 20 (nesten uke 21). Men så kom alt på en gang - kjente først de første sparkene og så etter en liten stund kunne vi kjenne det med hendene på utsiden også. Det syntes barnefaren var topp :-) Kjente det best når jeg lå på ryggen.

Skrevet

Jeg er i uke 18 og har ikke kjent liv enda, slik var det sist også så jeg slapper mer av denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...