Gå til innhold

Jeg savner et sosialt liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner vennene mine jeg... Er så sjeldent jeg har tid til å være med dem på kafe o.l., og enda mindre på festlige sammenkomster etter barnas leggetid. Har vært veldig mye alene med lillegutt helt siden han ble født siden faren hans jobber på sjøen, og dermed har det blitt lite sosialt i det hele tatt siden jeg ble mamma. Ennå mindre nå som jeg har begynt å jobbe igjen og... Lillegutt tar natta tidlig, mellom 1830 og 1930, så det blir bare stress hvis vi skal ut på noe etter arbeidstid, er hjemme ca 1530-1600 (prøvde senest for to uker siden, tenkte vi skulle prøve en litt senere kveld ved å forskyve måltider og søvn litt, men det gikk altså ikke!). Sukk... ingen som kommer på besøk heller for vi bor så langt på "utsiden".

Jeg savner å være sosial!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det høres tøft ut!

Savner et mer sosialt liv jeg og...Men blir så tiltak. Mini er så liten enda- og vanskelig å forutsi. Føler bare enklest å bli hjemme.

Mannen din får stille litt ekstra opp når han er på fri så du kommer deg ut=)

Skrevet

Ja har sagt det jeg og, men neste fritur er han hjemme bare 2 uker før han må ut igjen pga mangel på folk, og av de to ukene er vi 9 dager på ferie hos svigers. Før han kommer hjem fra turen etter det igjen flytter vi til andre kanten av landet. Æææææsj i kveld er jeg sur for at han jobber ute og er sur for at vi skal flytte. Møkkakveld, skal spise sjokolade tror jeg!

Skrevet

Heisann! Jeg også!!!

Innlegget ditt er akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg har mann på sjøen jeg også. De fleste venninnene mine jobber jo på dagen,og når kvelden kommer har de vel nok med sitt... Den personen jeg ser mest til for tiden er min mor. Greit nok det da vi har et veldig godt forhold, men det blir liksom ikke det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...