Gå til innhold

Jeg er så stolt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevøen min, den yngste av barna til søsteren har klart seg gjennom nåløyet nå og har kommet inn på befalskolen på førstevalget sitt! Han er stolt og vi er stolte og jeg er sikker på at søsteren min er den stolteste der hun måtte være nå:-D

Han er så ung og sårbar, så dette er godt for selvtillit og godt å vite at de neste par årene er i boks!

Nå er han på vei hjem, hit, og skal spise hjemmelaget tantemiddag og jeg gleder meg til å se ham igjen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så bra ! ble rørt her, utrolig fint for gutten :))))))))) Skjønner at tante er veldig stolt !

Skrevet

Ja!!

For makan til stolt fyr skal man jammen lete lenge etter!!

Han strålte om kapp med sola og pratet og pratet og pratet og pratet som en foss da han kom:-D

Gliset gikk nesten rundt i det søte fjeset hans og vi andre strålte vi også - i ren glede over at han fikk denne drømmen oppfylt. Og at de neste to årene er spikret for ham. Det gir en fin ro kjenner jeg. For bekymringene ligger og lurer der hele tiden nå som mamman ikke lever lenger. Blir jo reservemamma jeg da... Så tante/reservemamma hjertet er glad og lettet i dag!!!

Skrevet

;-D

Skrevet

Så flott!!!! Nå er han nok sliten og lykkelig!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Å, så supert! Nå ble jeg så glad på hans og dine vegne; det er som du sier to år som er i boks nå. Særlig vikitig fordi mammaen er borte, og da betyr det mye med de ankerfestene man kan få!

Og etter de årene er det mange, mange muligheter videre i Forsvaret også - enten han velger videre karriere i Forsvaret, eller utdanning betalt av Forsvaret med påfølgendee plikttjeneste.

Ønsker ham lykke til videre, jeg! c",)

Skrevet

Tusen takk:-D

Drømmen hans videre er politihøyskolen, og da er bestefaren stolt kan du tro;-D Det blir nemlig 4. eller 5. generasjon i den bransjen;-D

Skrevet

Og så glemte jeg nesten det viktigste - befalsskolen gir en utrolig samhørighet og mye godt kameratskap. Viktig for en som har mistet det nevøen din har...

klem c",)

Skrevet

Oi, der fikk du meg jammen til å gråte litt.........godt å lese at det gir samhørighet og godt kameratskap:-D Han er en gutt det er lett å like, han er blid, morsom og snill. Og har mange flotte venner - heldigvis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...