Gå til innhold

Hva skal dere i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Vi skal se film å spise gryte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes da koslig ut. Her skal jeg stort sett bruke kvelden på å pakke.....sønnen skal 1 uke på ferie med farmor og farfar- og da drar jeg ei uke til kjæresten min som bor 3 timer unna.

Så her blir det nok pakke 2 kofferter og legge seg tidlig. Lovd å legge meg likt med sønnen i kveld i og med at vi skal vere borte fra hverandre en uke:)

kos deg med mannen, filmen og gryta.

Skrevet

Jeg skal bytte ut min sofa med en venninnes i kveld, tror hun serverer frisk salat :o)

Skrevet

Vi har vært ute i bursdagsselskap i hele dag, så skal kose meg inne. Se "Allsang", husarbeid, lese aviser og dibbe litt :o)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jepp, vi skal kose oss :) Du også :)

Skrevet

Vi har handlet reker, og skal se allsang på grensen :)

Skrevet

Skal på kino med ei venninne og se på filmen Mamma Mia

Skrevet

Mamma Mia her på eg også!

Skrevet

jeg skal sitte her og kose meg med dib, bok og tv :)

kjærestefri ikveld, hehe..

Skrevet

Slappe av litt foran tv, deretter i seng tidlig. Har ikke fått formiddagsluren min i dag, så er helt gåen....hehe

Skrevet

Jeg holder på å lage mat, så skal jeg sitte meg i sofaen så se på sesong 5 av sex og singel liv heeele kvelden!

Skrevet

Enten får jeg besøk av en venninne eller så skal jeg spille litt Zelda...

Noe må jeg jo fylle kveldene med når mannen jobber=)

Skrevet

jeg skal bake muffins fordi kjæresten kommer og fordi jeg helt klart ikke klarte og lage kake

Skrevet

Lurer på om jeg skal sende en mld til venninna mi og spørre om vi skal gå en tur sammen.

Skrevet

Nå er minisjefen i seng og jeg og min elskede mann skal grille, spise jordbær til dessert og nyte hvit vin på terrassen i finværet=)

Gleder meg masse for det har vært så mye de siste ukene at vi ikke har hatt helt tid til å gjøre slikt sammen=)

Skrevet

skal først prøve å få emilie i seng..hun får være lengre oppe i kveld siden hun reiser på ferie med pappan sin i morgen:( så må jeg pakke ned siste rest i baggen hennes

så kommer kjæresten min og vi skal ta en laaang dusj sammen...er litt slitne begge 2 så det skal gjøre godt.

etter dusjen skal vi sette oss godt ned i sofaen og spise snop og se film=)

Blir deilig det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...