Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 er snart fire mnd på vei. 15+3. har ikke fått noe mage. er like flat enda. men buksene strammer da. så jeg har måtte gå til innkjøp av mammabukser.. kjenner livmora godt også..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hadde ikke ordentlig gravidmage før rundt uke 20. Synes det tok fryktelig lang tid.Begynte å bli ubehagelig med vanlige bukser fra ca uke 13,men begynte ikke med mammabukser før rundt uke 18 tror jeg.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 gikk du med vanlige bukser selvom de var ubehagelige frem til uke 18 da?
Lotta med novembergutt Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er 23+4, og det ser fortsatt bare ut som om jeg har lagt på meg - med mindre jeg har helt ettersittende gensere på meg...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Nå har jeg litt ekstra fett på magen fra før av, men jeg ser mer gravid ut nå (uke 10+4 ca) enn jeg noengang har gjort. Er jo veldig oppblåst kjenner jeg, men det å holde inn magen lenger noen få minutter er ikke mye godt, så da får jeg bare slippe den ut..hehe;) Syns det er koselig jeg, selvom det er veldig tidlig;) Min tante sa også at det er vanlig i vår familie å få mage tidlig, så trøster meg med det..
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 ca uke 20-21 med første... har litt kosemage fra før, så folk trodde bare jeg var feit frem til det kom en liten babykul over natta.. Var jo desperat etter at magen skulle komme og ville liksom ikke tro venninene mine som sa at: ja den kommer ikke før du er halveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå