Gå til innhold

er det noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 16 nå å navlen min har begynt å poppe ut.er det normalt?trudde ikke den kom poppende ut før i uke 20 eller noe,siden livmoren ikke er kommet så langt opp enda..noen som kan svare meg på det?

Videoannonse
Annonse
Gjest elissa2
Skrevet

hei....

jeg er i uke 23 nå, og navlen min har ikke kommet ut enda:)

ser ut som det er ei stund til at den kommer også......

vet ikke helt når det er vanlig at den kommer ut jeg, er vel forskjellig fra kvinne til kvinne......:):)

Skrevet

men det jeg mener er jo at navlen popper jo ut grunnet livmoren?eller tar jeg feil?

Gjest elissa2
Skrevet

ja det er jo livmoren som vokser og presser magen utover, så vil tro du har rett ja:) hmm....:)

Skrevet

hmmm jaja men vet du hvordan jeg kan kjenne livmoren min?jeg skjønner ikke noe av det greiene der jeg..hva skal jeg kjenne etter og hvordan?

Skrevet

Alle får ikke utstående navle og noen får det omtrent med en gang, jeg hører til de siste.

Skrevet

da jeg var i uke 16 var livmoren rett under navlen, nå er jeg 18+2 å livmoren er rett "på" navlen!

navlen min har ikke poppet ut men den har blitt "grunnere" å nedre delen har liksom kommet litt "opp"....

hehe ikke lett å forklare;-D

Skrevet

jeg er nå i uke 27 og navlen min har ett stykke igjen før den blir flat - tror nok det har litt å si hvordan navlen er i utgangspunktet også, om den er rimelig flat eller dyp, om du skjønner hva jeg mener. Er den rimelig flat, blir den nok fort utstående når livmoren begynner å presse på - er den veldig dyp tar det lengre tid, om den i det hele tatt står ut. Varierer nok veldig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...