Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maser litt på deg siden du har reist endel ganger over altanteren. Hvilke flyselskap har litt god benplass til en lang mann selv på på økonomiklassen? Og er de fleste flyselskaper greie når man har med små barn (da 2 år) på så lange reiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men skal dere over dammen, så spør etter sete der det er baby cot. Da kan dere være heldig å få den plassen, og der er det god plass til beina.

KLM staben er veldig vennlige.

SAS har jeg opplevd begge deler med, og American Airlines opplevde jeg noen veldig vanskelige folk på en flyplass i januar, i England..Ellers har jeg opplevd de fleste som vennlige mot både barn og voksne.

Skrevet

Hva er baby cot og er det plass til en 2åring i den?

Prøver å finne ruter som går direkte fra London, Paris eller Amsterdam og til Phoenix, men virker ikke som det er så mange som går direkte.

Skrevet

ikke plass til 2 åring i den nei - de har en vektgrense som er langt under det en vanlig 2 åring veier iallfall. jeg skal flyt til usa med icelandair nå på mandag med en 2åring. skal mellomlande på island før vi flyt direkte til boston :)

har tidligere flydd frem og tilbake til australia flere ganger med ham som baby, og da brukte vi sånn baby cot - han hadde aldri fått plass eller lov til det nå. jeg skal og ha med meg en laaang mann - 195....han får bare bite tenna sammen ;)

gleder oss til å dra på tur! god tur til dere og!

Skrevet

Så deilig det blir for dere å komme dere litt bort MortilkosepluttenSeb:) Vi skal ikke dra før i april hvis det i dt hele tatt blir noe av. S er også 195 cm høy, så han er lit bekymret for benplassen. Sist han fløy over dammen fikk han vondt i bena siden det var så trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...