Vivil-08 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Sikkert merkelig spm dette her, men jeg stiller det likevel jeg...føler jeg kan spørre om det meste her inne...og bra er det!!!! Som alle andre får jeg små "vorter" på brystvortene når de er stive. Men nå i det siste har det kommet noe som ligner mer på ordentlige vorter.....det er liksom ikke det heller, men vet ikke ellers hvordan jeg skal forklare.....de er like store som disse små "tuppene" som kommer når brystvortene er stive, men har ikke samme hudfarge -mer lyse lyse brunaktig, og med små mørkere brune prikker på!! Er ca en uke etter el nå. Vet at areola blir mørkere og større når man er gravid, men synes ikke de har blitt det....bare kommet til slike vorter. Noen andre som har det slik, eller er det bare meg? Kan dette være et tegn, eller kan det være noe galt tro? Fått det på begge brystvortene.
Maren og snella Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hmmm? vorter? ca hvor store?? tror ikke de er farlig... Får selv små "bobler" med noe som ligner litt på talg i, på forskjellige stadier i syklusen. Gynekologen mente at dette ikke var farlig :-)
Vivil-08 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 ja, ser litt sånn ut....ser akkurat ut som de "tuppene" som ellers er på brystvorten nå den er stiv, men mer gjennomsiktig/lyslys brun enn sånn vanlig hudfargerosa...eh, litt vanskelig å forklare dette..på størrelse med de tuppene også...noen kanskje littegrann større....Brystvortene er ikke veldig ømme, men verker litt innimellom...ikke noe talg som kommer ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå