♥Babyklar♥ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 for å fikse eggløsning, graviditet osv? Har sett her at noen har gjort dette, og lurer på om jeg også skal prøve det snart:) Og hvor mye koster det ca?
Vivil-08 Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hei! Har vært til min andre akupunktur time i dag. Første gang var jeg der i 2 timer: akupunktør så på tunga mi, målte pulsen og hadde skikkelig utspørring om helse, stress, syklus etc før behandling. Satte nåler forskjellige steder sist og i dag, pga er på forskjellige steder i syklusen. Rett før eggløsning satte hun på føttende, innside legg, 4 i ene øret og på begge hendene+ en langt nede på magen. I dag, ca 5 dager før ikm satte hun to på hver fot, en på utside legg, en på hver hånd, en på mage rett under navlen og en midt i panna. Men hvor de setter avhenger jo av hva som er "problemet", så andre har sikkert andre punkter de stikker enn meg. Hun jeg går til tar 400kr for første konsultasjon, og 300 for videre behandlinger. Sikkert forskjellig også hvor ofte man går, men jeg har fått beskjed om å komme to ganger pr syklus, en gang rett før el og en gang rett før ikm. Vet ikke om det funker enda...men har hatt litt varierende sykluser. For tre mnd siden hadde jeg el dag 13 og så dag 14, men nest siste pp hadde jeg på dag 23. Var hos aku på dag 12 denne pp, og på dag 14 fikk jeg positivt på el test! Kan jo hende jeg hadde fått det uansett, men tror aku har noe for seg. Har planer om å prøve det en stund til!! Lykke til!
♥Babyklar♥ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Okay, så spennende! Jeg har også ganske ustabile sykluser etter en SA i fjor sommer.. kanskje akupunktur kunne fikset det:) Gjør det vondt?
Vivil-08 Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Nei, jeg synes ikke det. Er ikke vondt når de setter nålene, de er jo så tynne, men akkurat når de vri på dem for å treffe aku-punktene er det litt ubehagelig. Men det varer kun et tiendedels sekund, og så er det helt greit. Deilig å ligge i rommet etter å ha satt nålene med lyset slukket og bare slappe av! Har gått til aku tidligere pga noe mageproblemer, og har aldri syntes det har vært vondt. Varierer litt fra gang til gang også, hvor "følsom" man er. Ingenting å grue seg for! Er du litt engstelig for nålene så bare si i fra, så tar de nok hensyn til det. Absolutt verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå