har4barn Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hvordan går det med deg? Har du vært på ul? Regner med at alt går bra for dere også. Her vokser magen med god fart, og h*n sparker mye. Kjenner det flere ganger hver dag. Det er så herlig! Er på ferie i Drammensområdet nå og koser oss i sommerværet. Lykke til!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Heisann:-) Alt gikk kjempefint på ul, så jeg svever fremdeles på lyseblå skyer:-) Det blir en gutt og jeg har fått ny termin 26. november:-) Kanskje jeg må ordne nicket mitt og komme meg inn i november klubben til deg:-) Jeg har senket skuldrene maange hakk nå og på kontroll forrige torsdag var blodtrykket kjempebra også:-) Hadde litt protein, men regner med at det bare var litt forurenset urin.. Du vet..det skal ikke mye til for å skremme meg opp ift denne graviditeten. Jeg kjenner også liv flere ganger per dag og det gjør jo at en slapper av på en helt annen måte! Da vet en at det er liv inni der og det er så ubeskrivelig herlig å slippe å gå å bekymre seg over akkurat det.. Vi har også sommerferie nå. Liver er herlig:-) Lykke til du også og god sommerklem til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå