krokofant666 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal på lang biltur i morgen, og lurer på om je skal ha bebisen på 4 mnder i bilstol eller i bag med nett. Har begge deler men kan bare bruke en av delene. Vet at nettet er noe omdiskutert, men jeg har ingen problemer med å bruke det. Hva hadde dere bruke? Takker for svar.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Vi har kun brukt bilstol og det har gått helt fint, selv på lengre turer (litt mer pause i vogn underveis).
It's all about me Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 DU har ingen problemer med å bruke nett kanskje, men babyen har et stort problem hvis det skulle skje noe på veien. Så bruk bilstolen eller la være å kjøre er min mening. Hva hadde du selv foretrukket ved en rundvelt/kræsj. Sittet godt fastspent i setet ditt eller ligget i en boks?
Mamma+2 Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg brukte nett til sønnen min når han var liten - men det er nå 7 år siden...det er jo blitt så omdiskutert dette med nett- så tror nok jeg ville gått for bilstol til den lille. 4 mnd da er de jo ikke veldig små lenger- og jeg ville heller lagt inn bra med pauser så barnet kunne få komme ut av stolen litt. Det er nettopp det at skulle det skje noe- så vil man jo det beste for barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå