Gå til innhold

Rasende kvinnfolk med ømme brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er meg! Jeg har ikke vært her inne så mye etter at mensen uteble (slutta på pilla i beg av februar, hadde fine perioder, så forsvant mensen, og regner det vel som normalt med avvikende syklus første år uten piller) uten at jeg var gravid. Så jeg har dritt litt i hele greia, leita eller det kjekke el-slimet uten at det har vist seg. Så har jeg glemt hele greia litt. Plustselig tar jeg meg selv i å begynne å grine(!!!) inne på h&m i dag fordi jeg syns jeg så teit ut i et skjørt jeg prøvde. Sambo ble helt forskrekket, aldri sett meg sånn før. hehe, jeg kasta skjørtet og marsjerte tårevåt og rasende ut av butikken. Jeg har vært sur som en potte de siste dagene. Sånn tenåringssur, som man ikke klarer å la være å avverge. Jeg fortalte sambo at jeg tror det er en hormonell propp i kroppen som leker med meg. Har nemlig uutholdelig vonde brystvorter om dagen! Hatt det i ca tre døgn nå. Like lenge som jeg har vært intens sur og aggressiv. Og så kom jeg på at...hm...hva om? Jeg har ikke merket noe el-slim for fjorten dager siden, men jeg har hatt mye og kontunierlig utflod de siste ukene. Trodde bare det var en prosess i "snart-kommer-vel-mensen-etter-pilleslutt-perioden", men kanskej jeg er gravid? oi....

Test i morgen iallefall!

Har hatt jevnlig sex

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det kan høres ut som noe er i gjære. Håper det er en spire!!Lykke til i morgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...