ღneneღ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Er det ok å spise kinesisk take-out mat med lille nurk i magen.... ? Er kanskje hypernervøs nå, men er redd for å påføre den lille noe unødvendig... vet ikke hva jeg tenker på egentlig, vil bare forsikre meg om at det er ok. Jeg spiser jo annen take-out innimellom, men mangen av disse sjappene ser jo litt så som så ut, og noen ganger kjenner man jo det i magen litt senere :-s hehehe..... ikke le av meg nå, men kan noen svare?
birrisj05.02.09 Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det er umulig å svare på når man ikke vet hvor nøye de er med å tilberede maten. Steker de maten godt nok? Skyller de grønnsakene? Man vet jo aldri. Men det er jo tross alt en godkjent restaurant, du kan jo be om at maten er skikkelig gjennomstekt, hvis du er usikker..
Twinkel Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 det går nok veldig fint kos deg med kina mat du ( du ser jo fort hvis det skulle vært for lite stekt,noe det ikke pleier å være siden det er jo "laget" på forhånd )
ღneneღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 takker for svar... satser på at det går greit...
blomst82 Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 åååå, nå fikk jeg veeeeeeeeldig lyst på kina-mat. Synd det er for sent på kvelden, er vel stengt nå. Det blir helt klart kina-mat til middag i morgen:) Hvis du får det levert på døra så kan du jo varme maten litt ekstra før du spiser. Men det går sikkert veldig bra;) Jeg har spist det flere ganger, og det har gått veldig bra:) Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå