trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Etter å ha blitt kjent både på nett og i virkeligheten med flere av mammaene på BIM, så pakket jeg "sakene" og flyttet inn hit Tvillingene kom den 20 Mai med hastekeisersnitt og er selvfølgelig de vakreste i verden for oss Håper på å få en god tid her inne sammen med dere
2x babyline 21.05.08 Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Samme her. Jeg likte meg så godt på BIM-tvilling-tråden, men etter fødselen har jeg ikke helt rukket så veldig mye tid på nett, så jeg har ikke vært her inne så mye... Men litt innimellom skal det bli! Mine kom 21. mai, bare tre dager før termin, og de var store og friske, og i dag har vi vært på seksukerskontroll. Og jeg ser fram til at de blir enda litt større, sånn at hverdagen kommer enda litt mer i vater etterhvert.
Pluttiplutt Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 hei trude..der var du i "hus" her og..jippiii
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Neimen hei plutten Ja, måtte flytte inn hit da vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå