Gå til innhold

Da flytter jeg inn hit :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt kjent både på nett og i virkeligheten med flere av mammaene på BIM, så pakket jeg "sakene" og flyttet inn hit :)

 

Tvillingene kom den 20 Mai med hastekeisersnitt og er selvfølgelig de vakreste i verden for oss :)

 

Håper på å få en god tid her inne sammen med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.

Jeg likte meg så godt på BIM-tvilling-tråden, men etter fødselen har jeg ikke helt rukket så veldig mye tid på nett, så jeg har ikke vært her inne så mye... Men litt innimellom skal det bli!

 

Mine kom 21. mai, bare tre dager før termin, og de var store og friske, og i dag har vi vært på seksukerskontroll. Og jeg ser fram til at de blir enda litt større, sånn at hverdagen kommer enda litt mer i vater etterhvert.

 

Skrevet

hei trude..der var du i "hus" her og..jippiii

Skrevet

Neimen hei plutten :D

Ja, måtte flytte inn hit da vet du :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...