Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei, I natt drømte jeg at en hund skulle spise meg, en stor flott og svart hund! Han prøvde seg først på venninnen min men hun kom seg unna og da han skulle ta meg kunne jeg høre hva den tenkte; "Henne skal jeg ikke la slippe unna, og så skal jeg spise henne"! Og jeg våknet av at jeg prøvde å forsvare meg og babymagen, det var kjempeskummelt! Heldigvis så forstod jeg at hunden var jo i huset til mamma og pappa, og ikke i leiligheten vår ;-) Da kunne jeg sove igjen! Har hatt andre drømmer også, som at lille baby kan gå og snakke når han blir født og selv velger hvilken pupp han vil drikke fra osv... Har dere noen artige/scary drømmer om dagen??
Hikken Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg drømte her om dagen at jeg og to andre hadde et helvete med å blåse ut et lys på en kake, men vi fikk det pokker ikke til! Stakkars sambo våknet av at jeg lå i senga og pustet og blåste for harde livet, stakkarn trodde jeg lå der og føda :-D
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Drømte i forgår at sambo var utro med en russisk dame. Men han gjorde ikke noe forsøk på å skjule det for meg heller. Så plutselig en dag så hadde hun bestilt nye fliser til baderomsgulvet hjemme hos oss, fordi hun mente speilfliser med sølv (!!!!) var finere til gulvet der inne! SPRØ drøm... Må legge til at jeg ALDRI har hatt mistanke om en utro sambo i virkeligheten. Vi lo godt av drømmen, særlig fordi jeg natta før drømte at jeg la ett egg. Ett stort ett. Og så visste vi ikke hva vi skulle gjøre med det, så sambo kjørte til føden for å spørre om vi kunne ta hull på skallet (!), mens jeg la egget på baderomsgulvet for å holde det varmt så lenge.Husker jeg tenkte at "det gjorde jo ikke vondt engang!" Man blir litt skrudd i hodet av alle hormoner.
Småfolk Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Drømmer mye om fødsler dessverre... Ganske irriterende, ja. Er vel kroppens/ hjernens måte å forberede meg på, men nei takk...
anette&tutta mari :) Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 jeg har masse scary drømmer!!! drømte senest for to dager siden at jeg fikk et lite sår på den ene puppen og så ble det blodforgiftning (jeg hadde nemlig sett filmen "The Ruins" hvor det er planter som vokser inni kroppen på folk). Den spredde og spredde seg som en blå strek rundt på puppene mine og da kunne jeg ikke amme!
Asobi Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Har aldri hatt så mange nifse og rare drømmer som når jeg har gått gravid. Sist natt drømte jeg at jeg fødte og fikk dra hjem fra sykehuset med en gang papirene var fylt ut?? Dro hjem, men hele tiden kom jeg på at jeg hadde glemt å amme henne. Når jeg til slutt fikk ammet henne, så leverte jeg den lille nyfødte i barnehagen sammen med storesøsteren. Jeg fikk da etterhvert veldig dårlig samvittighet og sa til mannen min at han burde nok hente den lille innen klokken 15.00, siden det var hennes første dag i barnehagen. Har også hatt flere drømmer om at den lille er stor, kan snakke og gå rett etter fødsel. I en drøm hadde den nyfødte så lange bein og armer at de hele tiden skled over kanten av barnevognbagen. Strevde fryktelig med å håndtere den babyen. Da jeg gikk gravid med førstejenta drømte jeg at jeg fødte en så liten baby i senga og mannen måtte putte henne i munnen for å holde henne varm til vi kom fram til føden. Hver natt er et nytt eventyr!!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 har av en eller merkelig grunn sinnsykt mange drømmer om at jeg klatrer i fjellet og enten så kommer det ras eller så detter jeg ned... skikkelig ekle drømmer....
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 jeg drømte i natt at vanne gikk mens jeg tok et bad. og så hadde jeg to rier og det var det.. så ble jeg sitene hjemme å vente på at riene skulle ta seg opp igjen. imens dro sambo med vennene på byen.. det rareste med rømmen var alle følesene den hadde å by på.. men har drømt tiligere da jeg opdaget at jeg hadde melk i brystene, at når baby kom ut og skulle ammes. da begynte brystvortene mine å leve. de "slynget" seg runt babys munn sånn at han fikk suge bedre.. da var jeg seriøst bekymra over meg selv. det var vell min første graviditets drøm også.. fikk vite etter på at sånne drømmer er desverre ikke å komme unna.
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Jeg drømte i natt at Pus reddet meg fra en isbjørn. Merkelig nok var Pus en hvit hund i drømmen, men jeg omtalte han konsekvent som Pus. Jeg klatret opp i et tre, men det var ikke så veldig høyt. Pus døde visst, og da jeg våknet var jeg skikkelig redd, for jeg er jo så glad i Pus. Men nå i dag er jo hele drømmen bare absurd.... Men jeg låg lenge våken for å riste av meg den ekle følelsen....
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2008 haha ler så jeg får tårer i øynene! Egg på baderomsgulvet er bra! Kom igjen, flere drømmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå